Válassza az Oldal lehetőséget

NJK generátor

Az NJK-k keltik életre a játékvilágainkat. Az ebben a részben található generátor segítségével gyorsan létrehozhatsz NJK-kat a játékodhoz, a lentebb található táblázatokon való dobással alapvető jellemzőket generálva. Az NJK-kat igazán életre keltheted, ha személyiségüket és szerepjátékukat a kedvenc könyveidből, TV-műsoraiból vagy filmjeidből vett karakterek alapján formálod meg, megváltoztatva a nemüket és egyéb jellemzőiket, hogy frissnek hassanak.

Nevek

Osborne, Halstein, Rycheld, Symond, Sysley, Tansa, Levi, Beneger, Hailey, Jayce, Vesta, Savannah, Avelin, Claudia, Sighard, Timothy, Somerhild, Radolf, Denston, Judithe, Nireus, Sulen, Teukros, Cullive, Arnald, Guinevere, Madison, Stella, Edmund, Goddard, Paul, Gerland, Eupalamos, Sebastian, Anthonette, Lowell, Dauid, Halia, Colton, Bellinda, Roger, Chase, Pulmia, Sadie, Leofwen, Hildegard, Thelexion, Latisha, Raffe, Sydnee, Nicholas, Lausus, Johannes, Derkos, Boyle, Hudson, Meryll, Peter, Godebert, Randwulf, Aegipan, Bryde, Josiah, Sabra, Hilda, Lapithes, Reothine, Jeger, Sybaris, Cared, Clifton, Annabel, Kaylee, Neale, Bayard, Albin, Maronne, Jocelyn, Isemeine, Toril, Aisa, Franny, Turstin, Chulisa, Samantha, Poine, Sanche, Maya, Nicholina, Margry, Drew, Parnell, Taran, Cunovin, Ryan, Caroline, Halisera, Florens, Tantalos, Wynefreede

Brightwhisper, Redspur, Hollyfang, Goosewalker, Goldbane, Ebondazer, Emeraldstorm, Monsterthumb, Goblinchaser, Thornhelm, Lionfall, Swordbuckle, Earthdancer, Graywillow, Cloudlover, Sharpwhisker, Glasscleaver, Macebound, Icebrood, Fireheart, Angelbright, Anvilcloud, Heromaker, Lightblade, Shieldrazor, Whitetail, Spiderhunter, Shadowblood, Doombrissle, Bronzestone, Moongazer, Catfinger, Lawknocker, Rainsoother, Swiftcaller, Mudteeth, Wyrmriver, Dragonknee, Flamestar, Millhand.

Származás

Használd az alábbi táblázatot egy NJK származásának véletlenszerű meghatározásához.

1D10 származás

  1. ember
  2. elf
  3. törpe
  4. félszerzet
  5. goblin
  6. kobold
  7. gnóm
  8. ork
  9. sárkányszülött
  10. tiefling

Világnézet

Egy NJK világnézet meghatározhatja, hogy kezdetben hogyan viszonyulnak a karakterekhez, attól függően, hogy a karakterek hogyan közelítenek hozzájuk. Rögtönözd a tulajdonságpróbák nehézségi fokát (DC) e megközelítés alapján. A próbák könnyűtől (NF10, DC10) a nagyon nehézig (NF20, DC20) terjedhetnek. A NF12, DC12, mint alapbeállítás többnyire jó választás.

1d20 világnézet

  1. Mogorva
  2. Barátságos
  3. Pimasz
  4. Elitista
  5. Gyanakvó
  6. Gondtalan
  7. Hűséges
  8. Kapzsi
  9. Csodálkozó
  10. Humoros
  11. Óvatos
  12. Harsány
  13. Optimista
  14. Tudatlan
  15. Önzetlen
  16. Pimasz
  17. Szeretetteljes
  18. Ambiciózus
  19. Kapzsi
  20. Társaságkedvelő

Megjelenés és modor

Az NJK-kat gyakran a játékosok a megjelenésük vagy modoruk egyedi aspektusa alapján jegyzik meg leginkább.

1d20 megjelenés és modor

  1. Vagány frizura
  2. Sebhelyes arc
  3. Tetoválások a testén
  4. Pipázik
  5. Aranyfogak
  6. Sántikál
  7. Divatos öltözet
  8. Fogpiszkálót rágcsál
  9. Hiányzó szem
  10. Többszínű szem
  11. Tollas fülbevaló
  12. Hiányzó kéz
  13. Gyakran köp
  14. Hézagos tekintet
  15. Intenzív pillantás
  16. Gyakran horkant
  17. Arcot díszítő tetoválások
  18. Dús szakáll
  19. Hiányzó ujjak
  20. Fél oldalon kopaszra borotvált

Foglalkozás

Rendelj egy foglalkozást az NJK-hoz, hogy tovább színezd a játékstatisztikájukat. Alapértelmezésben a közember (commoner) statisztikáit használd rájuk.

1d20 foglalkozás

  1. Földműves
  2. Kovács
  3. Hivatalnok
  4. Kereskedő
  5. Füvesember
  6. Rabló
  7. Idegenvezető
  8. Művész
  9. Őr
  10. Katona
  11. Akolitus
  12. Tengerész
  13. Zsoldos
  14. Bölcs
  15. Nemes
  16. Kézműves
  17. Pap
  18. Veterán
  19. Lovag
  20. Mágus

This work includes material taken from the Lazy GM's Resource Document by Michael E. Shea of SlyFlourish.com, available under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This work includes material taken from the System Reference Document 5.1 ("SRD 5.1") by Wizards of the Coast LLC and available at https://dnd.wizards.com/resources/systems-reference-document. The SRD 5.1 is licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License available at https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.

A fordítás a Lazy GM's Resource Document alapján készült (2023. szeptember 10-i verzió). Szerzője Michael E. Shea (SlyFlourish.com), elérhető Creative Commons Attribution 4.0 International License alatt.

A fordítás részleteket tartalmaz a System Reference Document 5.1 ("SRD 5.1") forrásnayagból, melynek szerzője a Wizards of the Coast LLC és ami elérhető https://dnd.wizards.com/resources/systems-reference-document címen. Az SRD 5.1 Creative Commons Attribution 4.0 International License alapján elérhető, részletek https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode címen.

Fordította: Miyazaki Jun (SFportal.hu), a DeepL és az OpenAI ChatGPT segítségével. Lektorálta Kováts Gergely és Hegedűs Gábor. A Dungeons & Dragonshoz kapcsolódó szakkifejezések és nevek magyar fordítása részben a Tuan kiadó által publikált Kezdőkészletből, részben Kováts Gergely 5E SRD fordításaiból, részben Nemes Márk Nagy Magyar 5E Szörnyjegyzékéből származik.

A fordítás a fenti források megjelelölésével szabadon felhasználható a Creative Commons Attribution 4.0 International License alapján. 

A Lazy GM szerzője Mike Shea - ha tetszik, amit olvastál, az alábbi kötetek lehetnek segítségedre a mesélésben:

Kapcsolódó cikkek