Szoval… 
Mivel szinte minden bloggernek van mar sajat ismertetoje, en ugy dontottem, hogy meg egy ideig kilogok a sorbol es nem talalok ki semmilyet sem! Nalunk (Nagymegyer, Szlovakia) jelen pillanatban hovihar tombol. Pedig ma mar raszantam magam, hogy elmegyek a varos masik feleben levo fogorvosomhoz a rendszer(telen)es vizsgalatra. Erre meg a hazbol is alig lehet kimenni. Minden media azt hangoztatja, hogy ha nem kell, akkor ne menjunk autoval. Gyalog meg nem megyek ilyen idoben!!!
Mas. Na jo nem mas, csak rosszbb. Sajnos ujbol neki kene allnom dolgozni a munkaimon. Most epp egy 3 oldalas szakszoveget kene forditanom angolrol szlovakra. Hogy eszem az agyukat akik kitalaltak ezt az egeszet. Hogy azert ne legyen minden olyan konnyu, a gepembol hianyzik 256MB Ram es az egeto sem muxik rendesen. Pedig az nagyon jo volna, mert a lassan masfel eve fent levo operacios rendszert mar nagyon illene ujrarakni (egy eve keszulok ra). Szoval kellemes lesz a szunetem hatralevo resze.
Megint mas. Az ocsem kiment kanadaba telelni egyet. Annyi mindent osszevasarolt, hogy abbol egy egesz eszkimo falut fel lehetne oltoztetni. A biztonsag kedveert meg elvitte az en sikesztyumet is. Erre mi vanő Naluk meg mindig + a homerseklet, mikozben itt nekem mar meg sem eri ellapatolni a havat, mert masnapra (jobb esetben) teljesen belepi az uj ho. De hogy oruljon is az ember, a gyerek vett laptopot. Most miatta kell hamarabb kiadasokba olnom magam, hogy tudjak venni egy wifis routert (vagymit), hogy tudjon a kolok is netezni, meg ha mar neha en is otthon leszek, akkor en is a sajatomon. Meg persze az asztalin tolthessek ezerrel. Szoval van egy aranyos ocsem, aki elkoltotte minden penzet es nekem meg csak ajandekot sem vett (sapkat, kesztyut, polot es edesseget nem kertem), es ugy nez ki, hogy nem is fog. A legrosszabb az egeszben, hogy a szilvesztert tavolt toltom attol a holgytol, akit szeretek. (reszletekre nem terek ki) Szoval kellemes unnepekkozt mindenkinek!
]]>