Na, a blogom meg mindig nem muxik rendesen… szoval kipontozom a bekezdeseket …
Hajnali mindjart haromnegyedketto van. En itt ulok a gep elott es irkodok magamnak. Par percel ezelott azt irtam, hogy a depi hulyeseg. Meg most is kitartok a nezetem mellett, mert ahogy mondjak, „ezek az elveim, de barmikor feladhatom oket”.
Nem, nem vagyok depis, csak kicsit letort, hogy gondolkodtam. Sajnos, neha meg szoktam tenni, pedig a sajat karomon megtanultam, hogy ez nem is olyan jo dolog. Marmint gondolkodni. A legutobb is (van vagy 2 eve) a barataim mar pszichiaterhez akartak vinni (igazabol el is vittek, csak epp nem volt aznap ott :D). Szoval, aszem a legjobb lenne, ha:
1. leinnam magam, hogy ne tudjak gondolkodni
2. elmennek aludni. Az elso azert nem jo, mert ha leiszom magam (van 1 uveg whiskym, meg kola is), akkor nem tudom kordaban tartani az agyamat es meg inkabb elkezdene gondolkodni. Persze reggel (eleve 10 ora utan) meg a fejem is fajna.
A masodik meg azert nem jo, mert ha lefekszek es eljutok az alfa allapotba (REM fazis egyik resze az okosak szerint) akkor megint elkezdek (bar most a tudat alatt) gondolkodni. Igaz, hogy a mai nap esemenyein foleg, de a vegen eljutok megint ahhoz a dologhoz, ami miatt nem akarok gondolkodni.  Nagyon lehangolo es szar (remelem nem moderaljak ki, de ha megis, akkor kerem ezzel helyettesiteni: az emesztesi ciklus utolso folyamatanak vegtermeke) dolog, ha az ember (gy.k.: en) a szilvesztert (de a tobbi napot is) tavol tolti attol, akit szeret!
]]>