Ismét egy játék sorozat, ami mártrilógia magasságokba lépett: Gothic 3.Ez az a név, ami végletekig megosztja szerepjátékokat kedvelők táborát, hiszenaz első két rész egyike se hozott osztatlan sikert.

1886}
Ez betudható annak, hogymindkettő konzolátirat volt, ezáltal az irányítás rettenetesen nehézkes, és akinem tudta megszokni, az élvezni se. Ezen a statisztikán azzal szeretneváltoztatni a Piranha Bytes, hogypárhuzamosan fejleszti PC-re és konzolra, így kiküszöbölve az átírás okoztafejfájásokat.

Sokan az Elder Scorrls 4:Oblivion nagy vetélytársának tartják, ami részben igaz is, hisz egy műfajbatartoznak, még is más irányvonalat követnek. Az Oblivon-nal szemben a Gothic 3nem a világ felfedésére helyezi a hangsúlyt, hanem a story minél inkább„kifacsarására”. Nem kell megijedni, nem lineáris játékmenet lesz, itt is azt teszel,amit jól esik, de az kihat a történet alakulására.

Míg Oblivionban ha csatlakoztálegy szervezethez, nem történt semmi, itt viszont fog. Segíts az Ork-oknak, ésmáris megutálnak a Rebbelisek.
 

{youtube}mvNOnh_W7yc{/youtube}

A karaktergenerálásról sajnos nemsokat tudunk, de ebben a részben is szabadon választhatunk „kasztot”, ami abbóláll, hogy amilyen harcmodorral sokat gyakunk, az fejlődik, és egyre jobbakleszünk benne, mint ahogy azt az előző két részben is megszoktuk.

A grafikusokat sem hagytákszunyálni a fejlesztési idő alatt. Mivel már a mindenféle Shader-ek és BumpMapping-ok világában élünk, nem bántak szűkmarkúan a különböző effektekkel,ezáltal megizzasztva kedvenc vasunkat, hogy még nekünk is melegünk lesz

Utoljára hagytam a legnagyobbdurranást, amit a játék felmutat az Oblivion ellen: lesz dual vield, vagyiskétkezes harcmodor. Mondhatnátok, hogy ez lejárt lemez, hiszen már a Dio 2 istudta ezt.
Igaz.

De egy ilyen stílusú játékban mégnem volt rá példa, és ezt sokan sajnálják.

Megjelenés: Október 13.


]]>