Hajónapló,2350. április 11.
A cucc amiért jöttünk megvan, hipersebességgel hasítunk haza, Don Björkhöz.Hadd kapja meg amit megrendelt…aztán meg mi is. A francba ezzel a vacakkal,vészesen fogy a levegőnk, az emberek idegesek, a feszültség már-már szikrátvet. Kelvin már a templomban meghalt, amikor elhoztuk az ereklyét. Lehet, hogymi itt fogunk megfulladni…hacsak… (Foreneck)

A film a Magyar Halivud Filmklub tagjainak 2005-2006-os közös filmje.


1886}
A film a Magyar Halivud Filmklubtagjainak 2005-2006-os közös filmje.

Ennek igazából az volt a célja, hogy kiderítsük, mit is tudunk együtt, és hogylegyen egy hivatalos közös filmje a klubnak.

Másfelől ez egy technikai és összefogási demonstráció.

Ezzel kívánjuk felhívnia figyelmet más filmes csapatoknak és egyéni amatőr filmeseknek arra, hogy egyfilm elkészítéséhez nem feltétlenül fontos a csúcstechnika és a csillagászatiköltségvetés: ha filmezni szerető emberek összefognak, akarattal,elhivatottsággal, készülhetnek látványos és érdekes amatőr filmek. A projekt virtuálisan kezdődött, a halivud.hu oldalain. Sok-sok szinopszis utánvolt egy szavazás, hogy melyik legyen. Igazából nagyon megoszlottak a vélemények. Végülis egyiket sem választottuk…



Kétezerakárhányszázban új szakmajelent meg – történetünk szereplői is ezt a szakmát űzik:
kalandorok, űrkincsrablók, keselyűk, akik fejletlen távoli civilizációktóllegféltettebb ereklyéiket rabolják el. Fegyvereikkel szemben az ilyen fejletlennépek többnyire tehetetlenek. Aktuális megrendelésért kapott díjból egy életre megoldódnak anyagi problémáik.A rablásból hazafelé igyekvő hőseink élete azonban veszélybe kerül. Vajon valódi az átok? Vagy csak a bennük rejlő emberi gyengeség sújtja őket?Sikerül-e úrrá lenni a helyzeten, vagy lesz aki nem éli túl ezt a csillagközikalandot?

Sztori, szervezés: estevez@halivud.hu Magyar Halivud Filmklub
Utómunka, 3dfx: systron@netexpert.hu SDP/SME
 

A Film: Lopott halál


]]>