A Systron Digital Pictures”Main Stream Competition” néven, pályázatot ír ki 2006. július3-atól. A Compón bárki indulhat, tetszőleges számú produkcióval. A cél egyolyan filmrészlet létrehozása, amely tartalmazza a lent meghatározott dolgokat ésképileg, hangilag a lehető legigényesebb. A pályamű olyan legyen, mintha egyfilmből lenne kiemelve és akár még moziban is levetíthetnék.



A filmrészlet bármilyen műfajúlehet: vígjáték, akció, horror, thriller stb. A lényeg, hogy szórakoztasson ésfilmnézési élményt adjon a nézőknek! Aki művészfilmet merészel küldeni, azttovábbítjuk a MAFSZ címére ahol majd megkapja a neki járó elismerést. 😉 Azértékelés a következő szempotok alapján történik: legyen kreatív; hemzsegjen ameglepő, leleményes egyéni ötletektől; képileg és tartalmilag esztétikuslegyen. Kerüljétek a középszerű, gagyi, alpári és közönséges elemeket!Természetesen mindenről a nézők fognak dönteni, ezek csak jótanácsok!

A compón nem indul az SDP!

 Feltételek:
A filmnek tartalmaznia kell az alábbi képi és hangidolgokat: Képek:
– autó,
– pisztoly,
– torkolattűz,
– holttest,
– újság,
– óra,
– cigaretta. Hangok:
– tetszőleges részlet, Brahms: Magyar táncok-ból,
– rádió, vagy TV bemondó hangja (lehet „lopott”),
– egérclick,
– telefoncsörgés. Szövegek:
– „Gyűlölöm a cukros vizet!”
– „A harmadik emelet?! Oda senki sem megy lifttel.”
– „Kissebbe is belefért volna, de akkor fel kellett volna darabolni….ami ugye nem egészséges az ő korában.”
– „Bilikék spajszerő! Roppant divatos!” – Nevezési díj nincs, csak az a CD, amin a művet postára adja a kedvesversenyző.
– A nevezett film lehetőleg ne legyen több 2-3 percnél, de ha több lesz ésremek filmet készítettél, természetesen nem fogunk kizárni! 🙂
– A lehető legütősebb alkotás legyen, amit valaha megalkottál! (csak ajánlás:))
– A filmeket DV-avi, mpeg1, mpeg2, xvid, divx formátumban várjuk, lehetőlegminél jobb minőségben, a mellékletekkel együtt, 1 azaz egy darab CD-n!

 

Mellékletek:
– Szövegfájlban kérünk szépen egy rövid leírást,vázlatszerűen a készítés menetéről. Továbbá jelöljétek meg, hogy melyikmunkafázis, körülbelül hány munkaórát vett igénybe. – Kérjük feltüntetni – ugyanebben a txt fájlban – a csapat (ha van) és azalkotók nevét, stáblista szerűen, ki mit csinált a filmben, valamint azelérhetőséget, e-mail cím formájában. (telefonszám is jó, de az e-mail címhidden-ebb. :))
– Minimum 3, maximum 9 db werk képet, amelyek lehetnek digitális fotók, vagyvideóból kiexportált bmp-k is. Mellékletek nélkül, vagy hiányosan beküldött filmeket, itt az oldalon nem állmódunkban publikálni, vagyis szavazni sem lehet rá!

 

Utóélet:
– Az összes nevezett mű letölthető lesz a systron.film.huoldalon, a mellékletben küldött anyagokkal, valamint értékelhetővé ésvéleményezhetővé tesszük, a „Laser Compo”-ban megismert módon. – Nevezések számától függően, az I. Halivud napon levetítésre kerül az összespályamű. Hajmeresztően sok nevezés esetén az előzsűri által megválasztott,legjobb filmeket vetítjük le. (Nyílván senkisem szeretné, hogy az egész HalivudNap erről szóljon.)

 

Elbírálás:
A pályaművekre interneten islehet majd szavazni, de a sorsdöntő szavazás az I. Halivud Napon lesz, ahol alátogatók szavazólapon, demokratikus módon döntik el, melyik a 3 legjobb film,valamint egy különdíjat is megítélnek. A közönség-szavazás sorrendje és a neteseredmény átlaga adja majd a végeredményt!

Díjazás:
Első díj: 15.000,- HUF
Második díj: 5.000,- HUF
Harmadik díj: 3.000,- HUF A pályázaton elinduló, de díjazásban nem részesülő pályaművek készítői között,egy meglepit is kisorsolunk a Halivud Napon!!! Ha négy filmet készítesz és mindent megnyersz velük, gazdag leszel! 😉

Figyelem!!!
A díjak, csak személyesen vehetők át, 2006 szeptember 30-án a Halivud Napon. Havalaki nem tudja átvenni a nyereményét, úgy a díjak mindegyike, attól ahelyezéstől számítva, továbbcsúszik egy helyet. (Vagyis ha a 2. helyezett nemlesz ott, akkor a 2. helyért járó díjat a 3. helyezett kapja, a 3. díjat pediga 4. legjobb film alkotói nyerik, és így tovább.)

A díjazási kiírás csak akkorérvényes, ha összesen, legalább 10 pályamű elindul a versenyen!

 

Pályázati dátumok,jelentkezés:
2006. július 3.
A pályázat kezdete. 2006. augusztus 21.
Jelentkezési e-mail cím megjelenése, jelentkezés kezdete. 2006. augusztus 31.
Beérkezési határidő. (ne ekkor add postára! :)) 2006. szeptember 30.
Internetes szavazás lezárása, nyílvános vetítések, Halivud Napi szavazás,eredményhírdetés és díjátadó.

A Compóra jelenkezni, 2006. augusztus 21-től, emailban lehet majd! Miutánjelentkeztetek, válaszlevélben elküldjük nektek azt a postai címet, ahová apályázatokat várjuk. Addig is kezdjetek dolgozni, hogy augusztus 21-e után, márcsak a postára kelljen menni, a kész pályaművel! (Ezt azért csináljuk ilyenfurfangos módon, hogy lehetőleg csak azok jelentkezzenek, akik küldenek isvalamit.)
 

Indoklás, utópia:
A Systron Digital Pictures, pályázatait azzal a céllal hozzalétre, hogy inspirációt, versenylehetőséget és nyílvánosságot adjon amagyarországi amatőr filmeseknek. Pályaműveik közzétételével és amunkafolyamatok részletes ismertetésével, film-készítési tanulságokat és filmesismereteket kíván publikálni más, kezdő csapatok, egyéni filmesek részére. Sok sikert, jó ötleteket és kevés hajtépést kíván a Systron Digital Picturesösszes tagja!

Systron Digital Pictures


]]>