Gotrek és Felixvisszatér a történetfolyam második részében. Ezúttal Nuln városában csapnakössze a káosz erőivel, a Birodalom eltörlésére, és az emberi faj kiirtásáratörő patkányemberekkel. A Thanquol Szürkelátnok által vezetett skavenek a városalatti csatornarendszerben várják, hogy megindíthassák támadásukat az emberekellen. Ilyen hatalmas sereg ellen vajon mit tehet a két harcedzett kalandor?



Riadó! Skavenek! -kiáltotta Felix. A kocsma előtt állók észrevették, és mind a fegyverük utánkaptak. Kardok villantak a várost perzselő lángok fényében. Bentről fegyveresférfiak rontottak ki a félhomályba. Felix megkönnyebbülten látta, hogy Gotrekis közöttük van. Volt valami megnyugtató abban, hogy a törpe a kezében tartja afejszéjét. Felix a társaihoz rohant, akik felkészültek a skavenek támadására.Ãœldözői már nem bírtak se lefékezni, se megállni, belerohantak a felsorakozottzsoldosokba. Felix átjutott a többiek között, és beállt Gotrek mellé. Atrollvadász ép szemében, ahogy az csaták előtt lenni szokott, vidámságcsillogott. – Látom, emberifjonc, megtaláltad nyomorult kis barátainkat! – mondta,és végighúzta hüvelykujját a fejszéje élén. A sebből vér buggyant elő.

 

– Meg-  lihegte Felix.
– Helyes. Akkor öljük meg őket!


Kiadó: Szukits
Fogy. ár: 1990 Ft


]]>