AlvinSmith, a negyedik részben, kész férfiként tér vissza Erélyegyházára, ésigyekszik a falubelieket megtanítani a Teremtésre. Persze ez nem megy olyankönnyedén, mint kellene. Ráadásul Calvin, Alvin öccse is összeakasztja bajszát testvérével… 

1886} 

Anegyedik rész kicsit lassan indul. Avlin felnőtt, mint tanult kovács hazatér.Az Erélyegyházaiakat akarja fortélyára a Teremtésre tanítani, mert rájött, hogycélját, a Kristályváros felépítését egyedül nem tudja véghezvinni, segítségrevan szüksége.

Ám eznem egy sima ügy. Egy nap hamisan megvádolja rosszhiszemű szexuális zaklatássalegy lány, aki belebolondult Alvinba. A fiúnak Hatrack Riverbe kell távoznia,ahol született és kitanulta a kovácsmesterséget. Ott viszont elfogják, bebörtönzik,mert volt mestere lopással vádolja meg. Ez nem Alvin szerencsés időszakasza.Ráadásul Alvintól elhidegül öccse, Calvin, aki maga is Teremtő. Calvin Európábautazik, hogy megtanulja miként tudja irányítani az embereket, mesterénekNapóleont nézte ki…  

(atörténet/sorozat ugyanis egy alternatív Amerikában játszódik)

Nemcsak új szereplők tűnnek fel a könyvben,de a sorozat korábbi részeiből megismert alakok is visszatérnek, néha nagyon meglepőmódon.  

 

Kiadó: Bolt Kft. -Kalandor Kiadó
Oldalszám: 437
Ára: 1990 Ft

 ]]>