A Magyar Tolkien Társaság nagy rajongói találkozót szervez a J.R.R. Tolkien műveit és világát szeretők számára. Célunk a Professzor mitológiájában elmélyülni vágyó, Középfölde-lelkületű jelmezesek álmainak valóra váltása egy szórakoztató és emlékezetes hosszú hétvége keretében a tatai Öreg-tó partján. 

1886}Tudnivalók

Időtartam : 2006. október 27. péntek 18 órától október 29. vasárnap 16 óráig
A napijegyet váltók szombaton 10 és 20 óra között, vasárnap 9 és 15 óra között vehetnek részt a rendezvényen.
Helyszín : A Komárom-Esztergom megyei Tata, Vaszary János Általános Iskola. Cím: 2890 Tata, Országgyűlés tér 4. Megközelítés : Vonattal a Bécs-Győr-Budapest vasúton Tata állomásig, autóval az M1-es autópályán vagy az 1-es főúton Komárom és Tatabánya között félúton. Tata vasútállomástól gyalog vagy az 1-es busszal, térképet linkelni fogunk.
Vonatjegy Tatára Budapestről és helyi buszközlekedés: felnőtt kb. 950 Ft , diák kb. 400 Ft. Elhelyezés : Saját matracon, hálózsákkal, pokróccal a kijelölt hálótermek padlóján. Tisztálkodási lehetőség a tornacsarnok öltözőinek zuhanyzóiban lesz. Kérjük, hozzatok magatokkal bögrét, lámpást és toalettpapírt! Jelentkezés : Mindazok, akik a két éjszakát magában foglaló teljes hétvégére jönnek, küldjék el jelentkezésüket Sándor Annának a morgana@tolkien.hu címre a következő formában: Az alábbi személyek ezennel kérik előzetes regisztrációjukat a Tatán rendezendő Középfölde Fesztiválra.
Polgári név, becenév:
"jelentkező1(nick1), jelentkező2(nick2), jelentkező3(nick3), …" VAGY "jelentkező+ X fő"
MTT-tag közülük (szeptemberi tagdíj befizetve):
jelentkező2
Jegyárak

Teljes árú:
2 600 Ft
MTT-tagoknak: 2 200 Ft
14 év alatti gyermek felnőtt kísérővel: 4 700 Ft Napijegy szombatra vagy vasárnapra: 800 Ft
Jelmezes Középfölde-lakóknak: 600 Ft
Napijeggyel szombaton 10 és 20 óra között, vasárnap 9 és 15 óra között lehet az iskolában tartózkodni. Versenykiírások Jelmezverseny : Jelenj meg gondosan kivitelezett középföldei kosztümben, közlekedj magabiztosan a folyosókon, mutasd meg magad, szerezz támogatókat!
A regisztrálásnál mindenki kap három jelmezjegyet. Ezeket tetszés szerint oszthatod el a jelmezt viselők között. Vasárnap délben eredményhirdetés a Nagycsarnokban: aki nagyon jelentős számú jelmezjeggyel jelentkezik, jutalomra és dicsőségre számíthat! Lembassütő verseny : Hozd el saját titkos recept szerint készült süteményed a szombat esti mulatságba! Ha a hobbitzsűri gyomrát kitölti egy falat a sütiből, megvan a nyertes (és egy yavannilde)! Gollamhang-utánzó verseny : Klasszikusz és frísztájl kategóriákban lehet nyálkászan fröcögni egymász arcockájába. Mesemondó verseny : Vetített képekről szövődő mesével kell szórakoztatni a nagyérdeműt. "Rozi-e vagy?" korcsmárosné verseny : A szombat esti mulatságban kiválasztjuk a felszolgálók gyöngyét.
Fesztiválprogram A rendezvény időrendjéről : október 27. péntek
Regisztráció 18 órától
MEGNYITÓ 20 órakor, azután program hajnalig október 28. szombat
9h30 kapunyitás
10h-18h programok
18-20h színielőadás és vetélkedő
20h30 kapuzárás
20h30- esti mulatság élőzenével, tánccal, habzó nedűkkel hajnalig október 29. vasárnap
8h30 kapunyitás
9h-15h programok
16 óráig a helyszín elhagyása Az eseményekről:
A napközbeni programok öt tanteremben, a tornateremben és itt-ott-amott zajlanak.
A hat helyszín: Kreatív Kézműves Műhely, A Tudás Terme, A Beszéd és Írás Terme, Játékok Terme, Tünde Teaház és a Nagycsarnok. Kreatív Kézműves Műhely
Harisnyavirág-készítés, gyöngyfűzés, bőrözés, haj- és karkötőfonás, arcfestés, tündecímer-festés, kézimunkák, fanklub találkozók Frodó a fonóban jelleggel,… A Tudás Terme
Ismeretterjesztő előadások, beszélgetések, viták a tolkieni világ belső és külső összefüggéseiről, rejtelmeiről.
Előadáscímek ízelítőül: A Beszéd és Írás Terme
Nemestünde (quenya) és szürketünde (sinda) nyelvtanfolyamok, mesterséges nyelvek fóruma, tünde írásrendszerek. Játékok Terme
Társas- és szerepjátékok, közösségi játékok, vetélkedők, fanklub találkozók pl. Trufa és Pippin rajongók csapata egymás ellen Tünde Teaház
Ejtőzésre, elmélkedésre, felfrissülésre vagy punnyadásra kitűnő hely, szendvicsekkel, teákkal szolgál egész nap, fanklub találkozók pl. Elrond Apánk Nagy Mondásai Kör Nagycsarnok
Megnyitó és rendezvényzárás.
Hadistratégia- és vívásoktatás, színjátszás és zenei alkotóműhely, tánctanítás. Művészeti előadások, vetélkedő.
Reggeli meditáció, tömegsport (Dagor Ball esetleg). Jelmezverseny eredményhirdetése vasárnap délben. Közösségi Ház – a Korcsma
Szombat esti mulatság élőzenével, tánccal, a lembassütő verseny zsűrizése, "Rozi-e vagy?" korcsmárosné verseny, hordónyi mézsör Imitt-amott
A hobbit című könyv új kiadásának felolvasása
Szombat este hobbit fürdőház fél kilenctől fél tízig. Ha további kérdés merülne fel, bizalommal fordulj a rendezvény főszervezőjéhez, Becze Ádám hoz (Leguanemberhez)a leguanember@tolkien.hu drótpostacímen vagy a 0620/254-7811 -es telefonszámon minden nap 22 és 23 óra között! 

 

]]>