„Nagyuram, 18 000 híved küldött el a kur… szóval, haza édesanyádhoz.”

Boll császár kegyesen, kivételesen nem lengetve öklét, hívván ki mind a 18 000 „kritikust” bokszmeccsre, imigyen felelt: „Csak? Cöcc… lópikulát. Majd ha 1 000 000-an írják alá, akkor.”

S szólá a nép: „Csak ez kell? Ba’ meg, miért nem mondtad hamarabb?”

Eme pillanatokban 202 536 szavazat van.

Boll amúgy abszolút magabiztos – szerinte ő a világ legzseniálisabb filmese, úgyhogy nem valószínő, hogy egy millió aláírás képes lenne hitét megingatni, de próba-szerencse. Ezen hitének efféle mondatokkal adja tanúbizonyságát: „Én nem egy olyan kibaszott idióta vagyok, mint Michael Bay, vagy mint Eli Roth meg a többi fickó az iparban, akik ugyanazt a szar mozit forgatják le újra és újra. Ha tényleg megnézed a filmjeimet, megérted a valódi zsenialitásomat, és ha elmész május 23-án a Postal bemutatójára, meglátod, hogy olyan mozit csináltam, amilyet senki az elmúlt tíz évben. Ami mérföldekkel jobb, mint az a társadalomkritikás George Clooney szarság, amit minden kibaszott hétvégén megkapsz. Tényleg fel kell ébredned, és meglátnod, mi is vagyok. Én vagyok az egyetlen zseni az egész kibaszott iparban. Viszlát!”

Bővebben  Dzséjt blogjában
module=dzsejt}]]>