Az előbb kiakadtam 1 picit. Megeresztettem 1 idétlen poént & ismét felháborodtam azon,hogy nem úgy müködött a Portál ahogy megszoktam. Vagyis lassan már ahhoz is hozzászoktam,hogy előjön a Felhasználói Menü hiánya. Most vala tényleg az utolsó alkalom,hogy megemlítettem valamit,ami zavar? ezen oldal használata közben. S most tényleg KOMOLYAN mondom! A MAI naptól kezde egésszen az Átjáró Fesztiválig semmilyen Hibabejelentést,észrevtelt,Véleményt s egyéb ilyen dolgot nem teszek szóvá. Mármint ami a Portál munkájával kapcsolatban. Nem sértődtem meg,de az éN türéshatárom is véges. Meg már tényleg úgy hangzom,mint 1 lemez ami megakadt & újra ugyanazt játsza 1folytában.
Ãœdvözlettel Endre,Doroszló!!! P.s.:Még hallatok rólam …  O:-(

***


– Tévedés azt hinni – mondta -, hogy a közösség azt akarja, hogy megóvjuk a környezetét, megmentsük az életét, tehát hogy hálásan követne bármilyen idealista hőst, aki ilyen célokért indul harcba. A közösség a saját személyes kényelmét akarja. Pontosan tudjuk a huszadik századi környezeti krízis tanulságaiból. Nagyon jól tudták, hogy a cigaretta növeli a tüdőrák esélyét, és a magától értetődő gyógymód az, ha nem cigarettáznak többet. De inkább olyan cigarettát követeltek gyógymódként, amely nem rákkeltő. Mikor kiderült, hogy a belső égésű motorok veszélyesen károsítják az atmoszférát, a magától értetődő gyógymód az lett volna, ha lemondanak a belső égésű motorról; de inkább olyan motort követeltek gyógymódként, amely kíméli a környezetet.
Burt szenátor
 
Isaac Asimov
]]>