Koltozunk.
Vegleg eldolt, hogy a laborunk a masodikrol elkozoltozik az elsore. A gond ott kedzdodik, hogy egy teljes blokkal is elorebb megyunk.
Naponta cipeljuk az erzekeny es dognehez kemenceket es berendezeseket. Ma egy 100kilossal szenvedtunk vegig a folyoson, es ez nem az utolso volt. Ezen kivul meg teli vagyunk mindenfele kacattal, mint peldaul es vakummeter a hozzatartozo vakumkeszito geppel, egy szekreny meretu lezerrel, ami mar akkor sem mukodott, amikor idehoztak. Aszem itt van az egyetemen az egyetlen mukodo 386os (a PP06-ost nemreg szedtek szet alkatresznek, de 1 eve meg mukodott).
Az uj hely ahova megyunk nagyobb es nem praktikus. A berendezesekkel nem ferunk el rendesen. A villanyt sem ellenoriztek meg le, hogy be lehessen kapcsolni, de nekunk mar koltoznunk kellett (majd rakodhatunk ki ha jon az ellenor). MIndennek a tetejebe, meg a netet sem vezettek be! Felhaborito!!!
Ma meg tanitanom kene, de elkuldom a diakokat a fenebe. Hulla vagyok, a palesz a hutobbol lassan elfogy. Ne akarjak meg tolem, hogy foglalkozzak a bajukkal. Ja, lehet hogy az en vagyok 😛 Szoval, szelnek eresztem oket, hogy aztan megint cipekedhessek.
Tovabbi orom, hogy a hetvegere tervezett bulim elmarad. Nem jon, akit szerettem volna. Bar az se, akit nem 🙂 Nem baj, legalabb jozanul pihenek, amig ujbol ossze nem omlik a vindoz.
Hmmm… megittama  teamat is 🙁
Este aikidora kene elmasznom. Ilyen allapotban meg arra sem vagyok igazan jo, hogy megveressem magam, nemhogy a masikra vigyazzak. Utanna meg hoki!
Szoval nagyon faj nekem ez a mai nap! UI: penteken fogorvoshoz megyek lazitaskent]]>