Az öt nagy stúdió tévécsatornái összesítve 21%-os nézettség csökkenést kellett, hogy elszenvedjenek a hirdet?k szívének oly kedves 18-45 éves korosztályban. A legjobban az NBC járt, mivel "csak" 7%-ot esett a nézettsége – ezt azzal tudta elérni, hogy agresszíven valóságshowk sugárzására állt rá. A legrosszabbul a CW járt, 50%-os eséssel. A Fox 15%, az ABC 23%, a CBS 26% buktát volt kénytelen elkönyvelni. A sztrájknak azért vannak nyertesei is: a Univision, amely egy spanyolnyelv? hálózat, valamint a MyNetwork, ami kizárólag ismétlésekből él, azt vehette észre, hogy jócskán megnőtt a nézettsége. Akik még a nyertesek közé sorolhatják magukat, azok a lokális hírcsatornák lehettek – ám ne feledjük el, hogy ez elsősorban az elnöki előválasztási kampánynak szóló érdekl?désnek köszönhet?. ]]>