Ebben az évben kezdikleforgatni, és jövőre kerül mozikba az Asterix harmadik része, Asterix azOlimpián címmel. Valóságos sztár parádé vár majd minden betévedőt, valamintminden bizonnyal  hozza majd a film azeddigi hangulatot is.



Asterixet viszont nem ChristianClavier alakítja ezúttal, hanem a Véresenkomolytalan és Hosszú jegyességbőlmegismert francia színész: Clovis Cornillac. Obelix szerepét viszont ismét Gerald Depardieu kelti életre. Nemkis szerepet kap a filmben Jean-Claude Van Damme belga színész, akita Cornedurus nevű római atléta szerepében láthatunk majd. Egy másik belga sztáris helyet kapott a filmben, hisz A Tökös,a Török, az Őr meg a Nő-ből, esetleg a Narco-bólismerős Benoît Poelvoorde is szerepel. Ezzel még nincs vége asztárparádénak! Hisz itt van még az előbb említett filmből maga a Török is, JoséGarcia, az indiai Aishwarya Rai színésznő, a spanyol SantiagoSegura (Torrente) és alegendás francia színész: Alain Delon, aki Julius Caesart fogjamegszemélyesíteni.

Afilmet Marokkóban és Tunéziában forgatják, a maga 78 millió eurósköltségvetésével pedig az eddigi legdrágább Asterix film lesz (és minden időkmásodik legdrágább francia filmje, közvetlenül Luc Besson Ötödik elem-je mögött.). A rendezői székben: Frédéric Forestierül majd, aki a Tökös, a Török.. -ötjegyzi. (talán nem is véletlen a szereposztásban a sok ismerős színész?) ésmivel a film az olimpiáról szól, egyáltalán nem meglepő, hogy ismertsportolókat is szerződtettek: ZinedineZidane-t, David Beckham-et ésszekérhajtóként: Michael Schumacher-tis.

Akik úgy érzik, hogy túl messzevan még a bemutató, azok ne csüggedjenek!
Hamarosan egy egészestés Asterixrajzfilm is bemutatásra kerül: Asterix et les Vikings címmel.

A forgatásjúnius 22-én kezdődött. A bemutató tervezett időpontja 2007 decembere.

 

]]>