Kétkötet jelent meg eddig a farkasok báljából. Azelátkozott szoba vezet be minket Franciaország rejtelmes világába, az 1500 években, majd folytatásként Isabeau bosszújában a párizsi udvarba éséletbe kapunk betekintést. Nem klasszikus fantasy regények, de talán kellemeskikapcsolódást és néhány friss ötletet meríthetünk belőlük.



Amikor Mireille Calmelkilenc éves volt egy igen komoly és gyógyíthatatlan betegséggel kórházbanfeküdt. Az orvosok már lemondtak róla. Ekkor kezdett el írni. Kamaszkorárafelgyógyult és egyetlen gondolat adott neki erőt:

élni, amennyire csak lehet!

Azóta az írás iránti elkötelezettségenem csillapodott, mindenfélét ír: dalokat, novellákat, színdarabokat (ezutóbbiak közül egy, kamaszoknak szóló darab még díjat is nyert). Ezen kívül countrydalokat énekelt, színházfesztivált szervezett, és máig egész Franciaországbanjelen van a színházi életben. 1995-ben, elkezdte írni az Eleanor Ágya című művét, öt évvel később elküldte a kéziratotBernard Fixot-nak, akivel később aláírta az első szerződését.

Hatalmas siker várt rá: majdnemegymillió példányban keltek el könyvei világszerte. A sikert tovább növelte akövetkező két saga: Farkasok bálja (2003),valamint a Kalóz Hölgy (2005).

Mireille jelenleg Aquitaine-banél férjével és két gyermekével, Maëva-val és Anaël-lel.

Az elátkozott szoba 

1500decemberét írjuk. A montguerlhe-i erőd falainak tövében egy fiatal lány hever:Isabeau. Hosszú haja sáros, a teste véres. Eszméletlen. Mivel feltűnően szépvolt, és vissza merte utasítani a környék hűbérurát, aki a menyegző utáni elsőéjszakát követelte tőle, a nagyúr a fiatal férjet felakasztatta, őtmegerőszakolta, megverte, és tüzes vassal megbélyegezte. Aztán kidobatta azéhes farkasok elé. De a farkasok nem tépik szét a meggyalázott lányt. Mertközülük való. Akárcsak a húga, aki szintén beszéli a nyelvüket, és teliholdidején maga is farkassá változik… Isabeau-t mindenki halottnak hiszik, pedigtúléli a borzalmat. Az erdőben rejtőzik, egy farkasfalkával él, és csak abosszúra gondol. Isabeau-t a megpróbáltatások megkeményítik, de a szíve nemesmarad. Története a titokzatos erődítmény föld alatti folyosóiból és barlangiéletéből a Csodák Kertjébe, a Louvre báltermeibe vezet minket, de egykülönleges jóstehetséggel megáldott gyermekkel is találkozunk, akit későbbNostradamus néven ismer meg a világ…

Ára: 2 699 Ft

 

Isabeau bosszúja

1531. A bosszú elmaradt, afarkasasszonyok nem teljesítették fogadalmukat, de végre nyugodt, vidámnormális életet élnek. Isabeau Párizsban üzlettulajdonos, I. Ferenc királyfehérnemű-készítője, köztiszteletnek örvendő dáma, akinek társaságát a királyis kedveli. Ő, aki valamikor csal egy kis vadóc lány volt Auvergne-ben, mostegyedül irányítja az előkelő üzletet, ahol a legfinomabb selymekből szabnak ésvarrnak drága holmikat a királyi udvar számára. Házában él unokája, Marie, afolyton nyüzsgő, játékos és szemtelen kamaszlány, akit nagy szeretettel vesznekkörül a Csodák Kertjének koldusai. Nem csoda, hiszen a törpe kolduskirály,Mumus engedélyével hosszú ideig ők rejtegették. Marie a kolduskirály fiával,Constant-nal tölti gyermekkorát, és egyik kedvenc szórakozásuk a királyicsendőrség bosszantása.Ám egy szép tavaszi napon felborul életük békés rendje.Átmenetileg új rendőrfelügyelőt neveznek ki Párizsba, aki nem más, mintFrancois de Chazeron. Azért jött, hogy hajtóvadászatot rendezzen ellenük. Többénincs menekvés, a farkasasszonyoknak szembe kell szállni a kegyetlen auvergne-iurasággal. és ez a harc egyesíti az elátkozott Albérie-t, a túlélő Isebeau-t,Loraline-t, a farkast és Marie-t az ártatlant. Még egyszer, utoljára harcbaindulnak a szabadságukért.

Ára: 2499

Kiadó : M-érték Kiadó Kft.


]]>