mozifanatikusokat keres az Index.hu egy játékában. Ideális jelöltekből nincs hiány, de egyikük döntőbe kerülésének különösképp örülünk: Jango az SFblogs keretein belül számolt be anno nekünk tatooini, azazhogy tunéziai túrájáról. Végigjárta a Csillagok Háborúja és az Indiana Jones forgatási helyszíneit, és emiatt az élmény miatt azóta is nagyon-nagyon irigyeljük őt.Ha Te is így érzed, nosza rajta – segíts Könczöl Gábornak, azaz Jango Fettnek, hogy ő nyerje el az Index mozifanatikus díját. Olvasd vissza tunéziai élményeit az SFblogson, majd kattints az Index játékára, és szavazz rá.

A scifi rajongók egyébiránt – szintén nagy örömünkre – így is felülreprezentáltak a mozifanatikusok között, legalábbis az Indexen. Horváth Szabolcs például egy limitált kiadású, szőrös dobozú Rémecskék kiadással büszkélkedhet, de "Mamasan" igencsak impresszív Alien-gyűjtésével keltette fel a szerkesztők figyelmét: A Sigourney Weaver által dedikált Auriga 4 űrhajót például szerintem valamennyien el bírnánk viselni a szobánkban. Horváth Ilona tonnányi autogrammot begyűjtött már az évek során, de a legjobb akkor is a Gyűrűk Ura-mintás tetoválás, mely Aragorn Arwentől kapott nyakbavalójának képe. Fecó Ferenc sem kispályázik, ahogy elnézzük, ő például mozis graffittiket készít, például Pókembert vagy Transformerst. Hogy legyen egy újabb Star Wars vonatkozású jelölt is, a Sci Fi és Átjáró Napokon már többször sikert aratott csapat is bekerült a gyűjtésbe: ?k az 501-es légió (Darth Vader elit rohamosztagos csapata) magyar helyőrségeként funkcionálnak. De a legjobb – magyar filmesek is képesek féktelen mozirajongást kiváltani: ketten is a Macskafogónak köszönhetik jelöltségüket. A jelöltekről részletesebben, valamint szavazás az Indexen.

Tatooine túra

Jango tatooine-i élményei module=jango}]]>