Nem kifejezetten klasszikus King, ellenbenklasszikus fantasy ez a könyve Stephen Kingnek. Játékosan mondhatnánk: amesemondó „bőrébe bújt” ezúttal, hogy elmondjon egy történetet, amely mintha aSetét Torony világán játszódna, ahol a jó és gonosz vívja soha véget nem érőharcát.



Hogy is kezdődhetnemásként, mint:
„Réges-régen, egymásik világban”, amit Delainnek hínak, élt Roland király. Nem volt óriási, semkülönösebben hódító uralkodó, de béke és nyugalom honolt a birodalmában. Ahogytelt-múlt az idő, a király fölött szép lassan múltak az évek, és bizonygondoskodnia kellett utódról. Nőül vett egy kedves, jólelkű ifjú nemeshölgyet,Sashát, majd két fia született, Peter és Thomas. A fiúk lassan-lassan cseperedtek,sokat tanultak, folyamatosan sajátították el mindazt, amit a hercegeknek tudni kellene,röviden szólva készülődtek arra, hogy az idősebbikből jó király váljon, afiatalabb pedig mindenben támasza legyen. Csakhogy…

Ott élt az udvarbanaz öreg Roland király fő-fő tanácsadója, Flagg, a nagy hatalmú varázsló, amágus, maga a megtestesült gonosz. Neki, természetéhez híven, nem igazántetszett ez az idilli béke, ez a nagy nyugalom. Harcot, viszályt, intrikátszeretett volna. és mivel olyan fajta volt, aki hajlandó is tenni ezért, nemhabozott sokat: Intrikált és ármánykodott, cselt szőtt és bajt hozott.


Megtámadtaa fiatal királynét, és Sasha halála után ő vette kézbe a hercegek nevelését. és mivel Thomas mindigis féltékeny volt Peter báttyára, az öreg Flagg nem habozott ezt a sajáthasznára fordítani. Csapdát állít és szándéka szerint Peter helyett hamarosanThomast koronázzák majd. Ő pedig majd a háttérből irányítja az ifjonc királyt,és végre valahára megvalósíthatja régi álmát: elszabadítja a káoszt…

A sárkány szemét (hiábaezek a sárkányok már csak ilyenek…) bátran ajánljuk mindazoknak, akik nemfeltétlenül egy modern-túlbonyolítottan érthetetlen történetre vágynak, hanemegy fimoman fanyar, klasszikus Stephen King stílust csillantó, szorakoztatóműre.

Kellemes olvasást kívánunk!


Kiadó: EurópaKönyvkiadó
Terjedelem: 352 oldal
Ára: 1980 Ft
]]>