A Tűzraktér nevezetű szórakozóhelyen került megrendezésre a az RTS MastersChallenge elnevezésű LAN verseny StarCraft:Brood War és WarCraft 3: The FrozenThrone – ból. Sok játékos, sok néző volt jelen, akik szurkoltak is a kedvencjátékosuknak, barátjuknak. érdekes, meglepő fordulatokkal tarkított nap volt azmind a versenyzők, szervezők és a nézők számára.



Először voltunk a Tűzraktérben, és hirtelen nem tűnt valamibizalomgerjesztőnek a hely, amolyan „mindjárt összedőlök” hangulata volt. Kintegy Red Bull bulikocsi szolgáltatta a zenét, ám a délután eleredt eső ésteljesen elmosta a kinti pihengetést, amit két forduló közt ejtettek meg. Aversenyt egy második emeleti helyiségben rendezték meg, eléggé meg volt tömve,főleg nézőkkel. A fő attrakciót természetesen a külföldi játékosok meccseijelentették, például mYm.Raven, mYm.Blackman, Shaman kűzdelmei. 

Murphi drága nem aludt ekkor sem, mert nem telt el galiba nélkül a verseny.Először is elment az áram, így csúszott a rendezvény, de miután visszajött azelkóborolt bárányka, azonnal elkezdték a meccseket. Később még egy hálózatiprobléma is fellépett, ugyanis a WarCraft-osok feltettek valami programot,amivel sikerült elintézniük, hogy egyik gép se lássa a másik gépet. Persze eztis megoldották, és minden visszatért a tervezett kerékvágásba. Az„összecsapások” kiválasztása sem volt egyszerű, mert a Svájci rendszertválasztották, ahol véletlenszerű sorsolással állapították meg, hogy ki-kiveljátszik. Ez így állítólag sokkal izgalmasabb volt, mint az egyenes kieséses fastruktúra, ez igaz is, mivel a szerencse asszonya közreműködésének köszönhetőenaz egyik első meccset Blackman és Raven játszotta egymás ellen, pedig ők régibarátok és ráadásul klántársak is. élmény volt a profi játékosokat látni játékközben, ahogy pörgött a kezük a gyorsbillentyűkön, miközben termeltek,csapatokat formáltak, a hadműveleteket koordinálták.

Napközben a nyeremények is bővültek, ugyanis egy etyeki borászatmegtoldotta a díjakat egy-egy üveg finom fehérborral. Késő délutánra sikerültlent egy fedett helyen összeeszkábálni a kivetítőt, és így aki megunta azálldogálást, az lemehetett ülve nézni a versenyt. A fennmaradás mellett döntőérv volt, hogy két csinos hostess hölgy a játékosoknak és a szervezőknek RedBull energia italokat osztott, amiből a nézőközönségnek is csurrant-cseppent.Nem tudom, hogy konkrétan hányszor fordultak a kocsival, de nem egyszer, arramérget vennék. 

Az SC:BW versenyt a romániai nemzetiségű Shaman nyerte, míg a hazaiszíneket és élvonalat képviselő Gorky a második helyet akasztotta meg,megelőzve a lengyel nemzetiségű Ravent. 

Interjút sajnos nem tudtunk készíteni a külföldi játékosokkal, nem volt egypercnyi szabadidejük sem, hiszen állandóan egymást gyepálták a harcmezőn.Megfigyelhettünk még összecsapást Gorky és Blackman között, amit ugyan Blackman nyert, de ez nem szomorította el amagyar válogatott tagjait, Dare)2(Slay nevezetű játékosunk egy bravúros meccselreagált, Blackman ellen, aki ki is kapott a magyar sráctól. Nagymeglepetésünkre női versenyzővel is találkoztunk, ami eléggé meglepő éskuriózumnak számít. A W3 versenyről sajnos nem tudtunk információt szerezni, deez félig-meddig várható is volt, hiszen az mindössze csak, mint egymelléktevékenység volt jelen, a fő szám az SC verseny volt.

Ahogy elnéztük a társaságot, láttuk, hogy mind jó barátok, és mindentbeleadtak, hogy élvezetes legyen a verseny mind a játékosok, mint a szurkolókszámára. Sajnos nem tudtunk a végéig maradni, mivel az idő és a párásító esőmindenkiből szívta az energiát rendesen, a játékosok és a szervezőkfeltehetőleg csak az adrenalin miatt nem dőltek ki. 

Lényegében mi nagyon élveztük, és jól szórakoztunk, így reméljük, hogy leszfolytatása az eseménynek, sőt, talán sorozattá is kinőheti magát! 

Információink szerint legközelebb őszre terveznek egy versenyt, amire hatudunk, szívesen kinézünk. Köszönjük, hogy kint lehettünk, és további sok sikereketkívánunk!

]]>