A Galaktika klub következő eseményére 2006. február 17-én, pénteken kerül sor Budapesten, a Nyugati téri Alexandra Könyvesházban. A vendég ezúttal Székely András művészettörténész lesz.

{mosgoogle center}
Székely András művészet- és művelődéstörténész, a Nagy erotika album szerzője az erotika és az SF kapcsolatáról beszélget Németh Attila irodalmi szerkesztővel a könyvesház Panoráma termében. A klubesemény, ahogy ez megszokott, 17 órakor kezdődik.

Időpont: 2006. február 17. 17:00
Helyszín: Alexandra Könyvesház – Panoráma terem
Budapest, Nyugati tér 7.

Az előadó:
Székely András 1942-ben született Budapesten. Tanulmányait 1961 és1967 között az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának művészettörténet-magyar szakján végezte el. 1968 és1977 között a Corvina Kiadó művészeti szerkesztőségében lektorként dolgozott, majd tíz évig az Új Tükör kulturális képeslap művészeti rovatának szerkesztője volt. 1986 és1988 között az Interpress Graphic vizuális, kulturális, negyedéves folyóirat főszerkesztője volt. 1987-től az Officina Nova kiadó irodalmi vezetője, 1996-tól az Officina ’96 kiadó vezetője. 1985-ben Munkácsy-díjat kapott. 1986-tól ír kritikákat és ismeretterjesztő cikkeket különféle lapokba (Népszabadság, Magyarország, Interpress Magazin, New Hungarian Quarterly) művészeti és művelődéstörténeti témákról. A kortárs magyar művészek közül elsősorban a modern realizmus képviselői foglalkoztatják. Több könyvet fordított németből és angolból. Írói álneve (publicistaként): Siculus.

Főbb művei
Utrillo, Budapest, 1970.
Marc, Budapest, 1970.
Munkácsy, Budapest, 1977.
Kandinszkij, Az ókori Kelet művészete, Budapest, 1982.
• A szerelem krónikája – Az erotika kultúrtörténete, Budapest, 1988.
Jugends


]]>