Szombathely2006. november 18-19.

A Legendák Szombathelyi Ifjúsági Egyesülettalálkozóra hív minden Ynevet és az Elfeledett Birodalmak földjétkedvelő szerepjátékost! Töltsetek velünk el egy kellemes lombhullató hévégétSzombathelyen! Egy hétvégét, ami csak a játékról szól, ahol csak ti lesztek, amesélő és a kaland! 

1886} 

Program:
Szombat
08.00 – 08.30 érkezés és közös ébredezés a rendezvény színhelyén találhatóBÃœFé-nél.
08.45 – 09.00 Megnyitó és rövid eligazítás a Színházteremben
09.00 – 09.30 Ismerkedés a karakterekkel (szereplőkkel)
09.30 – 20.00 Játék ( m.a.g.u.s. és D&D3 )
20.15 – Kvízjáték (igény szerint)
Vasárnap
08.00 –14.30 aJáték folytatása ( m.a.g.u.s. és D&D3 )
15.00 – 16.00 Tombola és Eredményhirdetés Díjazás: 150.000 Ft-os őszdíjazás
A tombola fődíja – a találkozó nevéhez hűen EGY DÍSZKARD LESZ! Legjobb csapat (a modul megoldása szempontjából)
Legjobb csapat (szerepjáték és összedolgozás szempontjából)
Legjobb szerepjátékos (itt a legkiemelkedőbb teljesítményű játékost szeretnénkdíjazni)

Jelentkezési határidő: 2006-11-13 hétfő 24:00 óra

Jelentkezni lehet a Sárkánytűz Szerepjáték Szaküzletekben ésa wildcat@t-online.hu e-mail címemen. Tel: 06/20/3349338 vagy 06/94/789-208

(Mivel a mesélőink száma korlátozott, ezért8 m.a.g.u.s. és 2 d&dcsapat számára tudunk játéklehetőséget biztosítani.)

A részvételi díj 2000 Ft/fő, 5 fős csapatokjelentkezését várjuk.
(díjrendezett Legendák Egyesületi Tagoknak INGYENES !)

Szállás költség: 1500 Ft/fő/éjszaka (hányan, hány éjszakát ?Szombathelyiek gondolom a saját ágyuknál maradnak ;)) A péntek és szombat éjszakai szállásigényt is jelezzétek!
Helyszín: Szombathely, Oladi Művelődési Központ, Simon István u. 4. (Az OMK-ban büfé üzemel.) Egyéni jelentkezők vagy 5 főt nem elérő csoportosulások jelentkezését iselfogadunk. Ebben az esetben Mi kreálunk csapatot belőlük, lehetőleg játéktapasztalatokat figyelembe véve.

A találkozó ideje alatt a helyszínen az alábbi kísérőrendezvényeken lehet részt venni: Társasjátékbemutatók,
M.A.G.U.S. kártyaverseny
(Forma: Hagyományos, Nevezési Díj:900 Ft., Díjazás:Alapdíjazás +5.000 Ftértékben )
Trónok Harcajáték bemutató (ha kipróbálod a játékot, AJÁNDéKOT kapsz!)
Magic The Gathering kártyaversenyekfolyamatosan (Side event)!!!
Időpontja: Szombat éS Vasárnap, 09. 00 19. 00
Time Spiral Draft Forma:
Booster Draft (3 db boosterből) Nevezési díj:3500 Ft.
-Type-1, Nevezési díj:1000Ft
-Type-2, Nevezési díj:5100Ft
Díjazás: Minden nevező után 1 Booster a nyereményalapba. 

 

A történet: Veronika
A modul lejátszható m.a.g.u.s. és D&D 3 rendszerben.
(A történetet Ronan és Ughu írta. Ronan és Ughu Kaland Mesteri tevékenységükkeltöbb, mint 15 éve öregbítik szervezetünk hírnevét.

Bevezető:
Psz. 3693. tavasza
Dél-Ynevre érkeznek hőseink. Erion és a Hat Város Szövetsége közötti városállamokkiszámíthatatlan politikai szövetségei, és megszámlálhatatlan kultúrája öleliőket körbe, itt kell helytállniuk.
Utolsó találkozásunk óta maguk mögött hagyták a forró és száraz Taba el Ibarátés visszatértek Erionba. A város csillogása, a szórakozási lehetőségekkövetkeztében pár hónap alatt elfogyott a pénzük. Kénytelenek voltak hát újraáruba bocsátani tudásukat, és Danis Joorkan, a híres és befolyásos közvetítőnkeresztül sikerült is munkát vállalniuk. Veronikát, Robert dal Mervalnak, Abasziszerioni nagykövetének egyik szolgálóját kell elkísérniük, aki egy üzenetet visza Barnáknak, Dél-Ynev egyik leghíresebb zsoldoscsapatának. 35 nap áll arendelkezésükre, hogy célba érjenek. A csapat már úton van, megkerülték Ordant,és a karavánúton haladnak.
 

Az elmúlt évek hagyományait követve most is előreelkészített karaktereket, ún. Szereplőket személyesíthetnek meg a játékosok.

Lorna (Loren ha férfi)
Lorna Erigow szülöttje. Szegény családban született, ráadásul családjátkiskorában elveszítette egy járványban. Árvaházba került, itt figyeltek felképességeire az Embervadászok, akik magukhoz vették. Tanulmányaiban jól haladt,bár társai közül inkább csak álmodozásban tűnt ki. Fejlődésében nem volt hiba,hamarosan ügyes harcos lett. A Klán több kisebb rajtaütésben kipróbálta Lornát.Bár bevált a lány, kalandozó gondolataival, és a szabadabb élet utánivágyakozásával nem tudtak mit kezdeni, ezért a klánon belüli szabad vadászokközé sorolták be. Miután „felszabadult”, visszament Erigowba, ahol testőrkéntdolgozott. Egy kereskedő révén jutott el Erionba és rögtön beleszeretett aváros méreteibe és nyüzsgésébe. Két évig maradt a városban, ekkor találkozottRonannal. Ő és még pár társa azóta Ynev számos pontját bejárták. Visszatérve aTaba el Ibarából Erionba, felélte azt a pénzt, amit a legutóbbi kalandjai soránszerzett. Kisebb testőrködést is kellet vállalnia a városban, mire társai újabbkalandra hívták.
Crewin Tiaren – "Sebes"
Az utcán nőtt fel, Erigow szegénynegyedében, az ősi kyr paloták és Belsővárospompájának árnyékában. Tolvajlásból, koldulásból élt, egy gyerekbanda tagjakénttartotta rémületben a kézműveseket, boltosokat. Egy lopási kísérlet során azonbanelkapták őket, és a szigorú hercegi törvénykezés következtében egy távolilelencházban találta magát.
Innen egy év elteltével, 12 éves korában megszökött, és egy vándorhozcsapódott. A férfiről kiderült, hogy Arel istennő papja, aki eldöntötte, hogypártfogásába veszi a vadócot. évekig utaztak együtt, bejárva az északiSzövetség országait. Mestere Garret tanította meg a fegyverforgatás, abetűvetés, számtan és a mágia tudományára, és minden másra, amiről úgy ítélte,hasznára válhat élete során. Aztán, amikor úgy ítélte meg, itt az idő, egyéjszaka szó nélkül lelépett, némi aranyat hagyva csupán hátra maga után.
Crewin egy darabig egyedül vándorolt, majd mintegy tíz évvel ezelőtt egysza badcsapathoz csapódott, akik Arelt imádták. A csapat vezetőjét Koldusnakhívták. Néhány évig együtt utaztak, majd a Tizennegyedik zászlóháborúkitörésekor a csapat Alidarban szétvált. Néhányan északra mentek, a csapatnagyobb része azonban – mint később kiderült – a Kalandozók Hadura zászlaja alászegődött. Crewin az északra tartók között volt
Küzdött a háborúban a Szövetség oldalán, itt ismerkedett meg Csuklyással, ésekkor kapta az arcát csúfító sebet, mely következtében egyik szemét iselveszítette.
A háború utolsó éveiben csatlakozott hozzájuk Szellem, aki semmit sem árult ela múltjából, mégis befogadták maguk közé. A béke beköszönte után immáron újtársaival ott folytatta, ahol a háború előtt abbahagyta. Szélhámoskodtak,loptak és utazókat fosztottak ki és emiatt Erenben, Haonwellben, Erigowban, aDwyl Unióban, de még a távoli Riegoy városállamok némelyikében is egyarántkörözik őket. Ezért jobbnak látták ha kis időre szétválnak útjaik. Közben Sebeshosszú éveket töltött a Taba el Ibara vendégmarasztaló bugyraiban ahol elnyerteIstennője különös figyelmét. Mostanáig Erion pezsgését élvezte, de elfogyott apénze, és már bezárva érzi magát a városban.
Ronan tin Hiro
Ronan tin Hiro története a leghétköznapibb. Szülei Ordan egy falujában éltek,művelték a rend által nekik juttatott földet. Mikor a Rend felfedezte Ronan képességeit,beiskolázták. Hamar rájöttek, képességei révén alkalmas lesz a Rend külvilágiérdekeinek védelmére, így mikor sikeres vizsgát tett, Ordan vezetőinek ügynökelett. Ordan tudja, az információ hatalom, ezért Ronan, és tűzvarázslók százaiYnevet járják, figyelnek, és nyomoznak. Ha olyan információ nyomában járnak,ami szerintük fontos hazájuknak, utánajárnak, majd jelentik. Ha felfedezik,hogy Toronnak ártani tudnak, nem haboznak cselekedni. Ronan legutóbb egy ifinirabszolga-kereskedőt figyelt Lornával és Sebessel, aki az értesüléseik szerinta toroni titkosszolgálat egyik helyi prominense, de hírtelen a Taba el Ibarábavetette a sors. Mire visszatért Erionba, a rabszolga-kereskedő eltűnt. AzótaSebessel tölti az idejét.
Cabe
Erionban született, északi bevándorlók fiaként. Szülei az állandóháborúskodások miatt hagyták el Toronhoz közeli otthonukat. Az ifjú Cabe zeneitehetsége már fiatal korában megmutatkozott. A szülök már igazi művészneklátták fiukat mikor az megszökött otthonról. Az igaz hogy szeretett zenélni, ésegész jól játszik a furulyán, sőt a hangja is szép, de soha nem akart művészlenni. A kamaszok kalandvágya sodorta az arénákba is. Apjától örökölt medvetermete, gyorsasága, ügyessége több kiképzőt is megragadott, de hirtelen természetemiatt csak a legkeményebbek tudták betörni. Jól érezte magát az arénában,szeretett a tömegnek játszani, de nyughatatlansága és rapszodikus természetemiatt soha nem válhatott igazi kedvencé. Mikor megkopott a küzdelmek újdonságaegyre többször gondolt arra, hogy elhagyja Eriont.
Azóta már sokfelé járt. Bejárta északot, megfordult a Taba-el-Ibarában, küzdötta pajzsállamokban, járt Pyarronban, megnézte Yllinort, elhajózott Shadonba,volt szerelmes Predocban, de sehol nem állapodott meg.
Ha magáról kérdezik így szokott felelni: „Származásomra nézve erv, születésemszerint erioni, akaratom szerint ynevi vagyok.” Mostanában Erionban múlatja azidejét, az utazónegyed egyik arénájában tartja karban izmait, amikor társaiújra útra hívják. Tim Guylain (Tamy, Tamara)
A legfiatalabb a csapattagok közül. Erionban született, apját nem ismerte,anyja szajha volt. Hatéves korában került utcára az anyja halála miatt. Márkorábban is többnyire magának kellett gondoskodnia a szükségleteiről, így nemérintette túlságosan mélyen érzelmileg, hogy utcára került. Az utcán elég hamarelsajátította a túléléshez szükséges képességeket, de soha nem vált mohóvá.Ennek köszönhette, hogy a baj általában elkerülte. 14 éves korában jött rá,hogy lehetne ezt a játékot nagyban is játszani. Néha ő kereste a munkát, néha amunka találta meg. Mindig is büszke volt a tehetségére, néha már túlzottan is…Eriont összesen csak háromszor hagyta el. Egyszer Abasziszba utazott egy kisebbmunka miatt, egyszer Erigowot kereste fel egy titokzatos megbízó miatt, kétszerpedig a Taba el Ibarát kereste fel. Itt érte az első szerelem, Al Abadanábanegy kereskedő lányában vélte meglelni élete szerelmét. Négy hosszú hónapottöltött a lány közelében, majd pedig újabb hármat a közeli sóbányák egyikében,mint rabszolga. Innen szabadította ki egy nő és egy gladiátor. Velük, és mégkét társukkal a sivatag mélyéig jutott, majd a zsákmánnyal megpakolva tértvissza Erionba. Úgy két hónapig próbálkozott a tisztességes élettel, de avagyonának hamar a nyakára lépett, ezért kénytelen volt visszatérni„szakmájához”. A csapat többi tagjával tartotta a kapcsolatot, így tudta meg,hogy hamarosan délnek indul a csapat.

Kedvcsináló:
Tűzkakas fogadó, Erion, az Utazó- és a Szegénynegyed határán Két hét a Szegény negyed peremén, kész rémálom még a csodák városában, Erionbanis. Nincs az a kötélidegzetű kalandozó, akit nem készít ki a lehetséges jövőkegyikeként elétáruló látvány. A nyomor uszályán lihegő fanatizmus, a semmit ismegadóztató vérszívók hada, a mindenütt ott tomboló ragályos betegségektömkelege, és persze a mindenek felett ott kacagó Halál. Csak egy pillantás azablakból s már mindezt láthatod is. A Tűzkakas Fogadó enyhén tetves ágyai,vizes söre, pocsék konyhája mellett még ezt is nyújtja minden kedves vendégeszámára. Persze a legnagyobb vonzóértéke az erioni viszonylatban már-márnevetségesen alacsony árfekvés, na meg a ki tudja hol, miből készült pálinkája,melyből két kupica akár a törpék leghíresebb részegeskedő hőseit is falhozállítaná. Hát még Ronant, az embert, Sogron tűzhatalmának letéteményesét, akiaz emeleti ablakból figyeli éppen a fogadó előtti utcát.
Persze nem volt ez mindig így, még a tél elején is úgy látszott akár Torozonnális kihúzhatják a hideg időket Sebessel, a fiatal Timmel, az örökké vidámCabe-bel és a gyönyörű Lornáva együtt. Csak hát az ember tervez, az istenekvégeznek. A dzsad aranyak sem tarthattak örökké. A tél közepén kellett fogadótváltaniuk, mikor már alig csörgött egy-két arany az ezüstök között. Aztán mikoraz ezüstök is kezdtek elfogyni ki-ki munka után nézett. Lorna talált először magánakelfoglaltságot. Egy gazdag kereskedő meglehetősen dekoratív testőre lett. MajdCabe távozott, az Aranyhalban talált munkára és szállásra. Tim sem sokáigmaradt velük, bár még őt látták legtöbbször az utóbbi időben. Csak ők nemtaláltak állandó munkát: Sebes nem törte össze magát, hogy pénzes munkáttaláljon, Ronan tudománya, pedig túl feltűnő lett volna komolyabb munkákelvégzésére.
Ám most itt a lehetőség. Mégsem volt hiábavaló az utolsó öt ezüstöt Joorkan-raa jó hírű közvetítőre bízni. Ronan forrón remélte, hogy a többiek is unják máraz állandó Erioni lét nyűgét. Most is azért áll az ablakban, mert így jólbelátja az utcát, Sogronhoz imádkozik, csak lássa már valamelyiküket közeledni.
Először Cabe medvetermete tűnik fel az utcában. Hatalmas alakja, valamint akezében szorongatott furkósbot elég is volt ahhoz, hogy a Bugyor kiszögelésétlevágva elsőként érjen a fogadóhoz. Másba valószínűleg az első két lépés utánbelekötöttek volna a helyi nehézfiúk, de ki akarná összer úgni a port egy majdkét láb magas izomheggyelő Az ifjú amint belép a fogadóba nem csak termetével,de vidáman harsanó hangjával is megtölti a termet. Az ivóban várakozó Sebesselkezdett el beszélgetni.
Az emeleti ablaknál álldogáló Ronan fél füllel figyel csak oda, szemét továbbrais az utcán tartja. Nem is kell csalódnia, Tim tűnik fel gyors, surranóléptekkel közeledve az épülethez. Míg Cabet feltűnő mivolta, addig őt pont amindenhova beleillő jelentéktelensége védte meg. A mindenki kezében nyikorgóajtó, olyan halkan nyílik a fiú számára, mintha legalább egy bálna összeszsírját kenték volna be fél éven keresztül. Csak Cabe örömteli kiáltásából ésSebes bortól karcos hangjából tudja meg Ronan, hogy a „gyerek” végül is nemállt tovább, ahogy attól tartott.
Ám öröme ellenére még mindig ott kísért a kétség apró tűzszikrája. A fertályóra múlva felhangzó, közeledő lópaták hangja tudja csak a reménytelenséghalvány lángját a megkönnyebbülés hatalmassá duzzadó tűzorkánjává változtatni.Látni sem kell, már tudja, hogy csak Lorna lehet elég pimasz és megátalkodottehhez. Senki más nem jönne ide a lovával, ahol ennyi hús akár 3-4 nagycsaládszámára is a megváltást jelentené. Csak ő elég eltökélt ahhoz, hogy azesetleges tolakodókat egy vérfagyasztó, a velőkig hasító mosollyal eltántorítsaszándékuktól. Soha nem is értette, hogyan lehet egy női mosolyba ennyikegyetlen élt belevinni. Talán csak a lecsapó kobra halált ígérő mosolyavetekedhetett volna ezzel.
Egy megkönnyebbült sóhaj kíséretében indul le a lépcsőn. Mire leér, már Lornais ott van, miután átvezette hátasát az ivón, a hátsó zárt udvarba.
Végigméri a társaságot. A Cabe arcán ülő fásult fáradság sem tudja eltakarni azifjú szemének kalandváró csillogását. Tim mintha a szokottnál is feszültebblenne, ami még biztatóbb, mint a kolosszus reménykedése. Lorna arca perszesemmit nem árul el. Csak az ilyenkor kötelező öröm látszik rajta. Neveltetéseés képzése olyannyira részévé vált hogy akárhol képes lenne megjátszani azakkor oda illő érzelmet, anélkül, hogy az igazi gondolatai akár csak egyetlenegyszer is meglátszódnának rajta. Ám jelenléte igazán kitűnő alapnak tűnik.Sebes bortól tompa tekintete legalább annyira semmitmondó, mint Lorna arca, debenne legalább biztos lehet. A harc istennőjének felszentelt híve nem szereti avárost. Talán azért is iszik olyan mértéktelenül.
-Ãœdvözöllek benneteket a tűz melegénél. Azért kértem, hogy gyertek ide, mivelDanis Joorkan keresett meg minket. Egy lányt kellene elkísérnünk délre.Fejenként öt aranyat kapnánk az út végén a Gályák tengerénél. A megbízóemellett állja az utazás költségeit is. Mi Sebessel biztosan megyünk, nektekmost kellene dönteni, mert a megbízó öt embert akar. Ha valamelyiktök nem jön,helyette kerítenünk kell valakit. Öt nap múlva indulunk. és van negyven napunkmegkeresni valami zsoldos csapatot odalenn.
-én megyek.- szólt Sebes mintegy megerősítve Ronan szavait.- Cabe?
-Nekem sincs miért maradnom.
-Tim?
-Jó lenne elmenni, itt egy kicsit kezd forró lenni a talaj.
-Lorna?
-Miért is ne?
-Örülök. Akkor öt nap múlva a Kapuk terén.

 

]]>