The Dark Knight, az új Harry Potter mozi, és Indiana Jones negyedik kalandja is.Warner Brothers One Missed Call – január 4. Az év egy természetfeletti thrillerrel kezdődik, hogy 2008-ban is legyen valami hátborzongató. 10.000 BC – március 7. Roland Emmerich újabb nagyszabású mozija, ?semberekkel. Speed Racer – május 9. A Wachowski-fivérek visszatérnek, egy japán anime élőszereplős változatával. The Dark Knight – július 18. A rendkívül sikeres Batman Begins folytatása, Jokerrel és a jövend?beli Kétarccal.

Harry Potter and The Half-Blood Prince
– november 21. Ami tutira az év nyereségét fogja hozni a Warnernek, az az új Harry Potter mozi lesz. Paramount Pictures Cloverfield – január 18. 2008-at egy furcsa szörnnyel indítja a Paramount, J.J. Abrams produceri véd?szárnyai alatt. The Spiderwick Chronicles – február 15. A családi fantasy filmek is sikeresek tudnak lenni, úgyhogy ezzel is próbálkozni fognak. The Ruins – április 11. Horrorfilmből sem lesz hiány. Iron Man – május 1. Sok képregényh?s győzedelmeskedett már a mozivásznon is, még többen elvéreztek a mozipénztáraknál, vajon a Vasember melyik csapatba fog tartozni?

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
– május 22. Félő volt, hogy mire egyáltalán a forgatókönyvben megegyeznek a készít?k, addigra Harrison Ford már csak a mennyországból mozizhat, mindenesetre végre bemutatásra kerül Indiana Jones negyedik kalandja. Kung Fu Panda – június 6. A kung fu filmek jó bevételt hoznak, a családi animációs filmek szintén, főleg, ha valami aranyosnak tűnő állatka van benne. Nyáron meglátjuk, hogy érdemes-e a kettőt mixelni.

Nowhereland
– szeptember 26. Újabb családi fantasy. Ghost Land – szeptember 26. Természetfeletti viccesfilm. Madagascar: The Crate Escape – november 7. Ha egy animációs film sikeres volt, kötelez? elkészíteni a folytatást.

The Curious Case of Benjamin Button
– november 26. 2008-ban úgy tűnik, leginkább a fantasy vonalra erősít rá a Paramount, Hálaadás napjára is jutott belőlük egy. Star Trek – december 24. A Trek rajongók javarésze ki fogja hagyni a családi karácsonyozást, és inkább a moziba fog beülni – hacsak nem trekker-házaspárokról van szó. Jövő ilyenkor már tudni fogjuk, hogy emelte-e a 2008-as karácsony fényét J.J. Abrams Trek mozija, vagy érdemesebb lett volna inkább a karácsonyfát díszíteni Kirk-babákkal. Universal Pictures The Incredible Hulk – június 13. Nagy, zöld, és borzasztó mérges – vajon megnyugtatná Hulkot az új film, vagy csak idegesebb lenne tőle? Wanted – június 27. Képregényen alapuló tech thriller, bíztatóan hangzik, hogy Timur Bekmambetov, a Nightwach és Daywatch rendezője készítette.

Hellboy II: The Golden Army
– július 11. Guillermo del Toro ismét bevetette magát a Hellboy világába – számunkra külön érdekesség lesz figyelni, hogy vajon felismerjük-e a filmben a magyarországi forgatási helyszíneket. The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor – augusztus 1. Ezúttal Rachel Weisz szereplése nélkül folytatódik a Múmia sorozat, az új epizód Kínába vezet – macerás halhatatlan lények arrafelé is vannak ugyanis. Death Race – szeptember 26. Ha egy film egyszer bejött már, akkor pár évtizeddel kés?bb érdemes belőle remake-et csinálni, akárcsak ezzel a John Carpenter klasszikussal.

The Tale of Despereaux
– december 19. Családi animációs fantasy, karácsonyra biztosan ideális darab. 20th Century Fox Jumper – február 14. A Fox ezzel a filmmel ugrik bele a sci-fi világába 2008-ban.

Dr. Seuss’ Horton Hears a Who!
– március 14. Shutter – március 21.

Starship Dave
– május 30. The Happening – június 13. Babylon A.D. – augusztus 29.]]>