http://www.sfportal.hu/images/stories/Szerzoportrek/Magyar_irok/nemere_mini.jpg” alt=”” class=”imgright” />A Galaktika klub következő vendége az Alexandra könyvesház Panoráma termében Nemere István író lesz. Magyarország egyik legnagyobb példányszámban publikáló szerzőjével 2006. január 27-én, pénteken 17 órakor találkozhatnak az érdeklődők.

A Galaktika klub szokásos havi eseménye ezúttal is kb. egy órán át tart, ezt követően Nemere István új könyvét dedikálja.

Nemere István:
Az 1944-ben Pécsett született Nemere István hazánk legtermékenyebb sci-fi szerzője, regényei összesen több mint 10 millió példányban jelentek meg. Első elbeszélései a hatvanas évek végén jelentek meg, első regénye (egy krimi) 1974-ben. Azóta több mint 400 önálló kötete került ki a könyvesboltok polcaira. Számos fordítása ismert lengyel és eszperantó nyelvről. Az 1990-es években kétszer egymás után megválasztották a Nemzetközi PEN eszperantó csoportja elnökének. Noha idejének nagy részét regények és ismeretterjesztő művek írása emészti fel, pályája kezdete óta szívesen rándul át a rövidebb műfajok területére is. Számtalan sajtótermékben jelentek már meg cikkei, novellái is.

A találkozó időpontja: 2006. január. 27. 17:00
Helyszín: Alexandra Könyvesház – Panoráma terem
Budapest, Nyugati tér 7. (a Nyugati pályaudvarnál) A Galaktika magazin fóruma az SFportalon

]]>