A novellák terjedelme (szóközökkel) minimum 21.500 karakter lehet, de maximum 36.000 karakternél nem lehet több. A képregény terjedelme maximum 20 oldal lehet. 
Nevezési díj nincs. A benyújtott pályázatnak tartalmaznia kell egy aláírt nyilatkozatot a szerzőtől, miszerint a pályamű saját szellemi terméke, és a szerző hozzájárul annak térítésmentes leközléséhez az Új Galaxis későbbi számában. A pályázatnak tartalmaznia kell a szerző postai címét, telefonszámát, e-mail címét, hogy adott esetben felvehessük vele a kapcsolatot. Ha a benyújtott pályamunka nem felel meg a pályázati kiírásnak, a szerkesztőségnek nem áll módjában elfogadni a pályázatot. A szerkesztőség által legjobbnak ítélt alkotások előreláthatólag az Új Galaxis soron következő számaiban jelenhetnek meg.
Jelige: „Időutazás” 
Beküldési határidő: 2006. január 15.
A kiválasztott novellákról az Új Galaxis hírlevelében (subscribe@ujgalaxis.lx.hu) adunk hírt 2006 márciusában. 
Levélcím: 
Ambrus Attila József (ambrusa@ajk.pte.hu)
7626 Pécs, Lenke u. 2. Tel: (70) 255-2281 Az Új Galaxis weblapja: http://www.ujgalaxis.hu

A kiválasztott írások az Új Galaxis 8-9. számában jelennek meg 2006 első negyedévében. A kiadási költségeket a szerkesztőség állja.

]]>