SFportal főoldalának, a Hirek.SFportal.hu hírajánlónak, az SFblogs.netnek, a Sci-Fi Who Is Who videómegosztójának, valamint orka, Dzséjt, ZedZero és Chelloveck scifi blogjainak, illetve a Szegedi Fantasztikus Tábor oldalának.Mindegyik e-mail értesít?re külön-külön van lehetőséged feliratkozni, így ki tudod választani, hogy mely témák érdekelnek annyira, hogy nem akarsz lemaradni a frissítésekről, és melyek azok, amik kevésbé. A feliratkozás menete: Válaszd ki az alábbiak közül, hogy mely hírlevelekre akarsz feliratkozni – az ?rlapba egész egyszerűen csak be kell írnod az e-mail címedet, és megnyomni a Feliratkozás gombot. Egy felugró ablakban fogsz látni egy képet egy biztonsági kóddal (a spamek elkerülése végett), ezt a biztonsági kódot írd be a kép mellett található szövegmez?be.
A rendszer küld egy feliratkozási megerősítést – egy e-mailt, amiben található egy link, amire rá kell kattintanod. Felhívjuk a figyelmedet, hogy értesítűnk egy tőlünk független szolgáltató, a Feedburner igénybevételével működik; ennek eredményeképp az e-mail címek nem nálunk, hanem a Feedburner szerverén tárolódnak. Akárcsak mi, a Feedburner munkatársai is hozzáférnek a címlistához. A magunk részéről az így begyűjtött e-maileket nem használjuk fel másra, mint napi e-mail értesít?k kiküldésére, nem adjuk ki harmadik félnek a címlistát, a hatályos magyar adatvédelmi jogszabályok alapján járunk el. A Feedburner működéséből fakadó esetleges zavarokért nem vállalunk felelősséget. (A Feedburner a Google Inc. tulajdona, a magunk részéről úgy gondoljuk, hogy nem kell attól tartani, hogy bármi, számotokra zavaró, káros dologra használnák fel az e-mail címeket.)

SFportal.hu hírlevél Az SFportal főoldalára kikerülő cikkekről kaphatsz napi értesítést. A rendszer minden hajnalban, 5-7 óra között küld e-mailt – így a reggeli kávéd mellé megkapod az aktuális SF híreket is.

E-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner

Hirek.SFportal.hu értesít? Az SFportal sci-fi, fantasy, rpg hírajánló aloldala, ahova bárki beküldhet rövid hírösszefoglalókat, valamint az eredeti forrásra mutató linket. A rendszer automatikusan gyűjt több egyéb honlapról is ilyen témájú híreket – így egyetlen feliratkozással értesít?t kaphatsz a hazai SF élet legjobb oldalainak frissítéseiről is. Az általunk ajánlott oldalak listája folyamatosan b?vül – így egyre érdekes hír jelenik meg hírajánlónkban. Bővebb információ ITT. Délután 13.00-15.00 között küld értesít?t a rendszer.

E-mail címed:

Szolgáltatja FeedBurner


Sci Fi Who Is Who
– videó értesít? Az SFportal.hu közösségi hálója: meghívhatod rá ismerőseidet, saját csoportokat hozhatsz benne létre, feltölthetsz és megoszthatsz rajta képeket, hanganyagokat valamint videókat is – ezeket pedig beillesztheted a saját oldalaidba, blogodba. E-mail értesítűnk a legfrissebb videókról számol be – minden nap 11.00 – 13.00 között, hogy az ebédidőben is jól szórakozz.

E-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner

SFblogs.net kiemelt blogok Az SFblogs.net egy sci-fi és fantasy rajongók számára fenntartott blogszolgáltatásunk. A "kiemelt blogok" mindössze annyit jelez, hogy azon bloggerek bejegyzései kerülnek ki a főoldalra, akik valóban SF rajongók, a bejegyzéseik jelentős részében SF témáról írnak. Ha szeretnél e-mail értesít?t kapni a legfrissebb blogbejegyzésekről, amik az SFblogsra kerültek fel, akkor kávé után, délelőtti időben meg is fogod kapni őket.

E-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner

orka SF kritikai blogja orka SF blogjában elsősorban könyvkritikákat, könyvajánlókat olvashatsz – mibe volt értelme szerinte belelapozni, mi volt inkább pénzkidobás? Tényleg olyan jó az a kötet, mint ahogy mondják? Vagy még annál is jobb?

E-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner


Lightspeed – Dzséjt SF blogja Fénysebességgel a scifi világába: tévésorozatok? Mozifilmek? Játékok? Hírek, vélemények, ajánlók hegyei egy elhivatott rajongó billenty?zetéből. Csillagkapu vs. alienek és predatorok visszatérő témái a bejegyzéseknek.

E-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner


StarTales – ZedZero SF blogja Tévésorozatok és filmek ajánlói, kritikái mellett irdatlan mennyiség? képregényes téma: legyen szó jól bevált sorozatok comic változatáról (például a Star Trek és Star Wars világában), vagy épp a mozikat elönt? adaptációk eredeti képregényverzióiról.

E-mail címed:

Szolgáltatja FeedBurner


Chelloveck blogja Félig SF, félig meg nem – de legyen bármiről is szó, kimondottan szórakoztató írásokkal örvendezteti meg a közönséget Chelloveck. Az egyedi hangvétel kimondottan feldob bárkit, legyen az scifi rajongó, vagy sem.

E-mail címed:

Szolgáltatja a FeedBurner

]]>