Érdekes műsorral és vetítésekkel készülünk a rendezvényre, amelyet – tekintettel a közelgő ünnepekre – szeretnénk vidám hangulatban eltölteni. Csak bizalmasan súgjuk meg, de titkon reménykedünk, hogy ebben netán még egy klingon angyalkának álcázott Mikulás is a segítségünkre lesz…. A tervek szerint levetítjük a Star Wreck című népszerű rajongói sorozat legfrissebb darabját, valamint az Enterprise sorozat egyik epizódját, újabb ízelítőt adunk a Design Center berkeiből, továbbá szeretnénk közösen játszani egy kicsit – de ez még nem minden… Szeretettel várunk mindenkit, hiszen jó nap lesz ez az ünnepi mókára!
*
Ezúton is békés, boldog karácsonyi ünnepeket, valamint eredményes (és hosszú?) új esztendőt (meg persze életet) kívánunk valamennyi trekkernek! Voyager újság A Magyar Star Trek Klub a Voyager sorozat tízéves születésnapja alkalmából különszámként kétrészes Voyager újságot jelentetett meg, ezzel is hozzájárulva a jeles évforduló méltó megünnepléséhez. A kiadványban – amely áttekintést ad a sorozatról, annak karaktereiről és színészeiről – találhattok érdekes tudnivalókat, szubjektív elemzéseket, színes és humoros írásokat, valamint rendhagyó fotóalbumot is. A különszámhoz teljes epizódismertető tartozik, amely tartalmazza a hét évad valamennyi epizódját. A kiadványt ajánljuk a figyelmébe minden trekkernek, aki szereti a Voyagert, aki szeretne többet tudni róla, vagy egyszerűen csak szeretne jól szórakozni! A kiadvány kereskedelmi forgalomban nem kapható, megrendelni a klub posta és e-mail címén keresztül lehet, valamint személyesen a találkozókon lehet megvásárolni.
]]>