December 17-én, 17 órakor Budapesten, a Károly körúti Alexandrakönyvpalotában László Zoltánnal találkozhat az olvasóközönség a Keringés című könyv bemutatója alkalmából. A szerzővel a Galaktika magazin irodalmi szerkesztője, Német Attila beszélget majd, utána pedig…

A beszélgetés után lehetőség nyílik kérdezni, illetve a közelmúltban megjelent könyvet dedikáltatni. Helyszín: a Károly körút 3/c. alatt megnyílt Alexandra Könyváruház első emeleti kávézója.
Id?pont: 2007. december 17. (hétfő) 17 óra Az SFportal szerkesztősége és az SFblogs bloggerei pedig tovább folytatják e beszélgetést László Zoltánnal kötetlen  formában a Moszkva téri Trombitás söröz?ben, amelyre szeretettel várnak mindenkit, aki csatlakozni szeretne hozzájuk ezen a hétfő estén. A Keringés
Mit tegyünk, ha már nem tudunk megbirkózni az éghajlatváltozással?
építsünk hatalmas időgépeket, amelyeken az emberiség a távoli jövő Földjére költözhet – olyan korokba, ahol a bolygó már begyógyította sebeit, és a termékeny sz?zföldeket csak birtokba kell venni. Kezdetét veszi az emberiség legnagyobb kalandja, ám hamar kiderül: nem mindenkinek ugyanaz a célja az új világokkal…
Három kisember, egy paleontológusnő, egy újságíró és egy bárénekesnő sorsa fonódik össze a Keringés korokon átívelő világában, ahol új társadalmi kísérletek csapnak össze a pénz hatalmával, és a benyújtott számlákért olykor évmilliók múlva fizetjük meg az árat. A 2005-ös glasgow-i Eurocon kitüntetett szerzője regényével bebizonyítja, hogy a magyar SF semmivel sem marad el a nemzetközi élvonaltól.

László Zoltán: A Keringés
Terjedelem: kb. 304 pp.
Bruttó fogyasztói ár: 2470- Ft
ISBN: 9789638735775

 

]]>