Újabb forgatókönyvíró kezén megy keresztül az évek óta halogatott Indiana Jones film: Steven Spielberg odaadta az eddig elkészült anyagot David Koeppnek, aki a Világok Harcát is írta.
{mosgoogle center} Mint ismeretes, néhány évvel ezelőtt Frank Darabont már elkészült a negyedik Indiana Jones kaland történetével, ám 2004 elején George Lucas – azóta is ismeretlen okokból – dobta a forgatókönyvet. A munkát gyakorlatilag a nulláról kellett újrakezdenie Jeff Nathansonnak, aki tavaly el is készült vele. Azóta minden érintett – George Lucas, Harrison Ford és Steven Spielberg is – rábólintott az új változatra, így egy fontos akadály hárult el a forgatások megkezdése előtt. Spielberg most azonban a végső simításokat kipróbált emberére, a Pókembert is jegyző David Koeppre bízta. Az is tisztázódott, hogy a film rendezője továbbra sem George Lucas lesz, hanem maga Steven Spielberg. A rendező egyébként most abban a ritka helyzetben van, hogy nem várható a közeljövőben semmilyen film tőle – egyedül egy Abraham Lincoln életéről szóló darab, amiben azonban csak a produceri teendőket látja el. Kapcsolódó anyagok és fórumok: Blogbejegyzés: Nevek és tettek – Lucas go home!
Nine Lives – Spielberg új sorozata a Sci Fi Channelen Indiana Jones fórum az SFportalon
]]>