Hihetetlen! szórakoztató magazin szeptember 15-én egész napos rendezvényre invitálta olvasóit és azokat, akiket érdekelnek a múlt felderítetlen titkai és a jelenkor rejtélyei. A rendezvény délelőtt tíz órakor kezdődött és este fél tízig tartott: ez alatt az idő alatt számos előadás volt hallható, illetve este a nagyszínpadon lézerszínház és koncert zárta a napot.A 10. kerületi Pataky művelődési otthon adott helyet a Hihetetlen! hétvégi rendezvényének. A magazin az ezoterikus témáktól a történelmi rejtélyeken át az ufókig bezáróan számos érdekes témát tár lapjain hónapról hónapra az olvasók elé, így a szombati rendezvény is hasonlóképpen sokszínő volt. Lehetett hallani előadást eltérítésekről (Viszkok Tamás), bibliai csodákról (Nemere István), Ozirisz sírjáról (Aranyi László), Atlantisz angyalaitól (Száraz György), a teremtés értelmezéséről (Novák Péter), bioenergetikai hadviselésről (Opál Sándor) de az aura és a párkapcsolatok közti összefüggésekről is (Horváth Zoltán). Napközben folyamatos volt az aurafotózás, könyvvásár, este pedig a legnagyobb magyar parafenomén, Harasztosi László színpadi előadása, illetve a Hypnotix együttes lézerszínházzal egybekötött műsora szórakoztatta a kitartó közönséget. A Hihetetlen! magazinnak ez volt az első rendezvénye, és a témák számos érdeklődőt vonzottak be. A rendezvényre jelent meg a magazin 2007-es Sci-fi különszáma is, amely kapható az újságárusoknál. A különszámra kiírt sci-fi novellapályázat győztesei is itt vehették át díjaikat.

Az SFportal.hu videóbeszámolója a Hihetetlen! találkozóról

Sz?cs Róbert interjú


beszélgetés a Hihetetlen! főszerkesztőjével


Kriston Endre interjú


beszélgetés az ufológiáról



Hypnotix koncert


részlet a találkozó záróelőadásából


Még több sci-fi videó az SF WIW oldalain
]]>