Anne McCaffrey, Stephen Baxter, Zoran Zivkovic írókat. Stábunk képviselteti magát az eseményen – ha Te nem tudnál jelen lenni, akkor tedd fel rajtunk keresztül kérdéseidet!Koppenhágába várják Európa sci-fi rajongóit 2007. szeptember 21-23 között, az aktuális Euroconra, az Európai Science-Fiction Társaság (ESFS) rendes évi találkozójára a műfaj dán szerelmesei. Anne McCaffrey, Stephen Baxter, valamint Zoran Zivkovic is jelen lesznek a találkozón, akikkel interjút tervezünk készíteni. Így, ha lenne olyan kérdésed, amelyet mindig is szerettél volna nekik feltenni, úgy ragadd meg a lehetőséget – cikkünk alatt hozzászólásként küldd el nekünk azokat, és mi feltesszük nekik!

Az Eurocon története

Első alkalommal 1972 nyarán rendezték meg Triesztben, Olaszországban, ekkor alakult meg a European Science-Fiction Society is. Kezdetben két évente ismételték meg a találkozót, majd évi gyakoriságra váltottak. Minden Eurocon fontos momentuma az ESFS közgyűlése, melyen minden ország két-két küldöttel vesz részt – ennek során dől el többek közt, hogy két évvel később ki rendezheti meg az Eurocont. 1988-ban Budapesten is tartottak Eurocont, akkor Erich von Daniken volt a díszvendég.

Kapcsolódó anyagok:

Eurocon 2007, Dánia – előzetes

Szalai-Kocsis Tamás és Odegnál Róbert díjat nyert az Euroconon

Worldcon és Eurocon 2005 élménybeszámoló – 1. rész

Worldcon és Eurocon 2005 élménybeszámoló – 2. rész

Worldcon és Eurocon 2005 élménybeszámoló – 3. rész

Eurocon 2006. élménybeszámoló – 1. rész

Eurocon 2006. élménybeszámoló – 2. rész

]]>