A múlt megoldatlan rejtélyei címmel tart előadást a Budapesti Kongresszusi Központban Erich von Däniken, történelemkutató, 2006 február 22-én. Hívők és hitetlenek egyaránt találkozhatnak vele ezen az eseményen.

A hetvenegy éves svájci kutató töretlen kedvvel terjeszti különös elméletét az emberi civilizáció eredetéről és történelméről. Magyarországon sem tesz mást: előadása a sziklarajzok furcsaságaira épül. A világ számos pontján találhatók ugyanis olyan több ezer éves barlang- illetve falrajzok, amelyek repülő tárgyakat és idegeneket ábrázolnak – vallja Däniken.

Már az 1968-as A jövő emlékei című Däniken-könyv is hasonló elméletet boncolgatott. Ezt a művet azóta sok másik is követte ugyanebben témában. A könyvek 32 nyelven 65 millió példányban jelentek meg… úgy tűnik, van kereslet a különleges gondolatokra. A szerző – aki 1987-ben Kék Szalag Rend érdemérmet kapott – dokumentumfilmeket is készített, illetve 2005-ben megnyitotta 100 ezer négyzetméternyi alapterületű Mystery Parkját a svájci Interlakenben.

Az előadásra szóló jegyárak: 9900, 7900, 5900, 3900 Ft.

Erich von Däniken előadására jegyek válthatók Budapesten a következő helyeken:

II. Mammut I. Moziközpont
V. Deák Ferenc u.19.
VI. Andrássy út 18.
VI: Jókai u.40.
VIII. József körút 50.

Telefonos jegyrendelés: 06-30-30-30-999

]]>