Az elején apró szikra volt csak, egydédelgetett álom, ami aztán összehozta a hasonlóképpen gondolkodókat. Akezdetekkor még ott lebegett a veszély, mint minden nagy elgondolás felett: eztalán túl nagy falat egy maroknyi ember számára, és bármelyik pillanatbaneltűnhet a feledés tengerében… Azonban nem ez történt. Hogy végül is mi volt azerő, amely életre hívta az Orihalkon Társaságot? A szeretetünk aszerepjáték iránt. Mi itt a csapatban azt valljuk, hogy a szerepjátékotönmagért játsszuk, azért az élményért, amelyet e közösségben végzendőtevékenység nekünk megad.



Az általunk kitűzött célok között van egy tábor megrendezéseis. Hogy miért? Mert nagyon jó dolog, ha több napon keresztül a haverokkalegyütt játszhatunk kedvenc szerepjátékainkkal. Közben jól érezzük magunkat, újemberekkel és véleményekkel ismerkedünk meg, sőt ugyanígy akár új játékokba isbeavatást nyerhetünk. Minden csak rajtunk áll.

A tábor az Árkádianevet kapta, a fantázia birodalmáét, ahol minden lehetséges, csak akarat ésképzelő erő kell hozzá.

Mit is kínál ez a tábor? Természetesen szerepjátékot minden mennyiségben. Aklasszikus asztali szerepjátékok mellett lehetőség lesz táblás és kártyajátékokművelésére is. Sokféle játékra van lehetőség, köztük kevésbé ismerteket islesznek, amiket érdemes kipróbálni. Jelentkezéskor meg kell adni, hogy kinek mia kedvence, mivel akar játszani, és mi ezen óhajok szerint szervezzük be amesélőket, akik biztosítják, hogy a hangulat egy pillanatra se lankadjon…

Ezt a tábort szeretnénk hagyományteremtésre is felhasználni.Szeretnénk, ha olyan élményt nyújtana, hogy idővel egyre többen jöjjenek,hiszen Árkádia birodalma végtelen lehetőségeket kínál minden bátor kalandozószámára. éppen ezért lesznek olyan programok, amikért már önmagában megérieljönni.

A Capture The Királylány (CTK) nevű játék önmagáért beszél.E félig-meddig élő szerepjátékban csapatok vetélkednek, hogy kiszabadítsákÁrkádia világszép hercegnőjét a retteget, szörnyű, és hatalmas sárkánykarmaiból. A csapatok a klasszikus fantasy íratlan szabályai szerintszerveződnek majd, és indulnak bátor, vagy épp botor, küldetésükre. Az úton sokmindennel találkozhatnak majd, köztük szövetségesekkel, leverendő vagy őketmegverő szörnyekkel, városokkal, és természetesen hasonszőrű csapatokkal. Etalálkozások kimenetelét csakis az istenek tudhatják…nem kell aggódni, mindencsapatot kísér majd egy.
E játékban már csak azért is érdemes részt venni, mert az innen begyűjtötttallérokat be lehet majd váltani mindenféle földi jóra, és természetesen atábor másik nagy össznépi programjában is szerepet kapnak.

Van egy hely – egyesek szerint bár ne lenne – aholmegszűnnek a népeket elhatároló korlátok, leomlanak a köztünk feszülő falak.Főleg a tér és az idő határai…
Ugyanis bárkiről legyen is szó, ha belép egy ajtón, és bizony ajtónak sokminden minősül, kedves barátaim, akkor könnyen a Floating Vagabond híres-hírhedtivójában találhatja magát. A csapszéknél könnyen lehet, hogy éppen egyneandervölgyi ősember és Indiana Jones azon tanakodnak, hogyan is kerülhetnénekvissza saját jelenükbe, miközben mellettük egy alien szürcsölgeti imént rendeltitalát. Az ilyesmi megszokott látvány ezen a helyen.
Lehet, hogy nem egy Vendéglő a Világ Végén, de egészen jó kis hely. A kocsmárosugyanis rendelkezik az egyetlen valutával, amit mindenütt elfogadnak szerte amultiverzumokban. A sörről van szó…

Ez a kocsma most felkel a könyvek lapjairól, hogy Árkádia bátor kalandorai isrészesülhessenek az általa nyújtott felejthetetlen, vagy nagyon is felejthető,élményben. A játék egy hatalmas live szerepjátékként fog zajlani a táborterületén, egy valódi Floating Vagabondban. Hogy ez pontosan mit is takar, majdott kiderül… A játékosok sok karakter közül választhatnak majd, de ezeketegyelőre nem tesszük közzé. Elég legyen annyi, hogy a legtöbbjüket jól ismerik…

A tábor helyszíne a festői Bodajk lesz, a tábor területét arégmúlt hamisítatlan hangulata lengi át. A tábor nagy területen fekszik, éslehetőség lesz majd egyéb tevékenységek (pl. túra, kosárlabda, foci, stb.)végzésére, ha valaki belefáradna a kockák gurítgatásába.

Ha ezen rövid ismertető után valakinek megtetszett a tábor,és lenne kedve személyesen is eljönni Árkádiába, akkor kérjük keresse fel akövetkező weboldalt. Itt részletes információk mellet megtalálható a jelentkezésmikéntje, a piszkos anyagiak, és a letölthető háttér anyagok.

Árkádia földjére a következő vonat augusztus 3-án indul, kalandra fel!

Árkádia Orihalkon Expressz: Arcadia



]]>