A tavalyi évben az Upper Deck Entertainment bejelentette, hogy egyolyan kártyajátékon dolgoznak, ami a World of Warcraft világán alapul. Idénnéhány információ már napvilágra került, és (két halasztás után) október 25-énstartol is a játék…



Az Azeroth hőseinek(Heroes of Azeroth) alapvetően háromdoboza létezik, a Starter, Booster és egy Raid Boss.  

A Starter csomagbanegy 33 lapból álló pakli van, amelyik a kilenc kaszt közül épül valamelyikre,továbbá 3 Hőst és 2 booster csomagot tartalmaz. és természetesen egy Szabálykönyvis itt kapott helyet. (összesen 66 lap)

A booster dobozban24 csomag kapott helyet, egy csomag 15 lapot tárol. (összesen 360 lap) 

A Raid Boss dobozban(Onixyas Lair) egy Raid Boss lap, Onixya Raid pakli, egy kincses csomag és egyszabálykönyv pótlás található, amiben ezeknek a lapoknak a használatát írták le.

Ezeken kívül Lootlapok is el vannak rejtve, amelyek segítségével az online World of Warcraftjátékban kaphat a karakterünk szépítő, fejlesztő kiegészítéseket vagy extrajutalmak zsebelhetőek be általuk.  (egykódot hordoznak magukon, amely segítségével lehet aktiválni ezeket a dolgokat). 

Lehetőség leszegy-egy elleni, és csoportos kűzdelemre is. Valamint szövetséges vagy rablóhadjáratokat is lehet indítani.


A Játékról:
Az egy-egy elleni harcban nincs sok újdonság, olyan mint egy párbaj aWoW világán.

A Multiplayer játszmában már több lehetőség lapul, ez amolyan szabadstílusú kűzdelem, leginkább a PvP-re hasonlít, ha mindenképp az online játékbólszeretnénk páldálózni. Mindenki mindenki ellen, persze itt is lehetszövetségeket kötni, együtt kűzdeni..  

Végül a szövetséges, vagy rabló játék: ami erősen eltér a legtöbbTCG-től, hisz itt a játékosok egy csoportja kűzd meg egy Raid Bossal (pl. Onixya,a sárkány), miközben a játékosok ellenfele a speciális Raid Boss dobozos paklit(is) használja. Ez a stílus talán a PvE-re hasonlít, bár egy játékos itt többhőst is irányíthat, ami inkább a Warcraft 3-ra hasonlítana. Itt lehet az extralapokhoz hozzájutni, elnyerni egy-egy sikeres rajtaütés soránő Minden csomag egy fő karakter köré épül, akit egykarakter kártya reprezentál.  Ezen alapon lesznek a főjellemzők, faj, kaszt, szakértelmek, stb. Természetesenezekből a lapokból többféle áll majd a rendelkezésre, mindenféle kaszt/faj/stb.keveredésben. Az induláskor 16 karakter lapot adnak ki a Szövetségnek és 8lapot a Hordának.

LéteznekSzövetséges lapok is, amelyek a segítőket hivatottak megjeleníteni (máskaraktereket), akik a főhős kűzdelmeihez csatlakozva segítik. Lehetőség van kiegészítő kasztokat maga mellé állítania a főhősnekezek segedelmével. (mindig jól jön egy erős harcos a varázsló mellé)

De léteznek olyan kiegészítő lapok is, amelyek csak a vadászok számáraelérhetőek, amolyan háziállatok, amelyek segítségével némi extra sebzést lehetokozni az ellenfélnek, vagy hasonló dolgokra használni, mint az online játékban.

Természetesen, mint sok más TCG-ben itt is lesznek Promó lapok,amelyeket találkozókon, versenyeken, és hasonló helyeken lehet beszerezni. LeeroyJenkins lap is létezik már, hisz ez volt az első ilyen lap.

Egy készlet ára: mire Európába áthajóztatjuk, az alap 61 dollárhoz méghozzájön olyan 21, azaz cirka 82 dollár körüli áron lesz beszerezhető. (kb. 18000HUF)

Persze lehet várni még 3-4 hetet mire eljut a forgalmazókhoz…


]]>