Az ÁtjáróTalálkozások őszi programsorozatában öt, a fantasztikummal foglalkozórendezvényre fog sor kerülni, ahogy a látogatók már eddig megszokhatták, a JövőHáza Központ (volt Millenáris Park) Fogadójában Budapesten, a Mamutbevásárlóközpont mögött, a Moszkva tér közelében.



Az első alkalom szeptember 24-e lesz, amikor is a StarTrek világának 40 éves fennállása köré szerveződik az esemény. Előadások,vetítések, nyereményjátékok, Star Trek roulette és sok minden más szórakoztatjaa betérőket. A jegyár KreArt tagoknak előreláthatóan 300 Ft lesz, külsősöknek 400 Ft.

Az idei második Átjáró Fesztivál október 7-8-án lesz, a téma a gótikus művészetek, a képzőművészettől azenén át, az irodalmon keresztül a játékokig, beleértve nem csak aszerepjátékokat, de a számítógépes játékokat is. A tervek szerintkülföldi és magyar díszvendégek egyaránt jelen lesznek a napon, mint azirodalom, mind a film világából. Szombat este divatbemutatóval egybekötöttgótikus buli. Tervezett belépő két napra: 1500 Ft, egy napra 900 Ft. Diákoknak és KreArttagoknak 1200 Ftés 700 Ft.

A következő kisebb,vasárnapi rendezvény november 5-énés 19-én várható. November 5-én aWorld of Warcraft játék rajongóinak szerveződik meg a rendezvény. A helyszín aFogadó egész épülete, és a tervek szerint a klánok találkozója, bemutatók éselőadások mellett játékra is sor kerülhet. November 19-én a mesterségesintelligencia témáját járjuk körbe tudományos előadásokon és kiállításokonkeresztül.

Az idei év utolsóeseményére, az Átjáró Napra december 10-énkerül sor. Ekkor a rajongói klubok adnak egymásnak találkát. Az egész napon áttartó programon szintén számítunk külföldi díszvendégek jelenlétére. A lényeg aszórakozás és a játék lesz. A tervezett belépő 800 Ft, diákoknak és KreArttagoknak 500 Ft.

Továbbiinformációkat a http://fesztival.sfportal.huoldalon találhattok. Ide kerülnek fel a pontos programok is először, illetve avégső jegyárak. Nyomtatott formában a Jövő Háza Központ havi rendszerességgelmegjelenő programfüzetében olvashattok a programokról.


]]>