A V, mint vérbosszú a távoli jövőbenjátszódik, egy olyan világban, amelyben a németek nyerték avilágháborút, és így ők uralják Angliát is. Eveyt (Natalie Portman), azegyszerű, szerény lányt egy titokzatos, álarcos férfi (Hugo Weaving)menti meg, mikor életveszélybe kerül. A legyőzhetetlennek tűnő harcoscsak úgy nevezi magát: V {mosgoogle center} A különös férfi a zsarnokság elleni lázadásrapróbálja meg rábírni polgártársait. Ennek érdekében a legvégsőkig képes elmenni – így például bombát robbant Londonban, majd pedig megszerzi az irányítást a kormányzat által kontrollált adók felett, és így próbál követőket gyűjteni. Evey közben egyre jobban megismeri a titokzatos férfi rejtélyes múltját – és ezáltal a saját múltjáról is olyan igazságokat tud meg, amit még csak nem is sejtett magáról… A film forgatókönyvét a Mátrixszal történelmet író Wachowski testvérek jegyzik, melyhez az alapot Alan Moore képregénye adta. A főszerepekben a Mátrix Smith ügynökeként ismertté váló Hugo Weaving, illetve a Star Wars Padméja, Natalie Portman lesz látható. Szereplők: Hugo Weaving, Natalie Portman, Stephen Rea, John Hurt, Sinéad Cusack, Stephen Fry, Selina Giles, Rupert Graves, Tim P. Smith, Roger Allam, Gerard Gilroy, Ben Miles, John Standing, Natasha Wightman, Jack Schouten, icolas de Pruyssenaere, Keith How, Gordon Gram Rendező: James McTeigue Írók: Alan Moore, Andy & Larry Wachowski Bemutató időpontja: 2006. március 17. (USA)
V for Vendetta – V, mint Vérbosszú galéria és képeslapküldés az SFportalon

Mozifórumok az SFportalon
]]>