Dean Devlinnek, a Csillagkapu írójának jóvoltából újabbrejtély nyomába eredhetünk, a történet ezúttal a Puerto Rico, Miami és Bermudákáltal határol híres/hírhedt Bermuda-háromszögbe kalauzol bennünket. Bár ezúttalEmmerich barátunk nevével nem találkozhatunk a stáblistán, biztosak lehetünkbenne, hogy ismét választ kapunk az emberiség egy ősi rejtélyére. Vagy tán nemis olyan ősi?



A Bermuda-háromszögben évszázadokóta tűnnek el hajók, repülőgépek. Kolombusz Kristóf az Újvilág felé vezetőútján szemtanúja egy 21. századi fémszörnyeteg feltűnésének, napjainkban elsővilágháborús repülőgépek jelennek meg a horizonton. Egy utasszállító lezuhan aHáromszög térségében, csupán egy kislány éli túl a balesetet, ráadásként nem isakárhogy, legalább nyolcvan évet öregszik a gép belsejébe zárva. A többi utaseltűnik, mintha sosem léteztek volna. A bálnavadász hajó, és az őt üldözőGreenpeace-es motorcsónak különös körülmények közt elsüllyed. és mindez csupánnéhány a sok furcsaság közül, amiket a Háromszög térségében tapasztalnak. Amilliárdos üzletember, Eric Benirall is rengeteg veszteséget írhat a Háromszögszámlájára, hajói sorra tűnnek el, ráadásként ikertestvére is a különös rejtélyáldozata.  Elhatározza hát, pénzt és időtnem kímélve az események nyomába ered. Természetesen nem ő maga, felkutatja avilág legmegfelelőbb szakembereit, a csapat tagjai a következők: spirituálisképességekkel megáldott, eltűnt gyerekek felkutatásában segédkező látnok, egyminden veszélyre fittyet hányó fizika professzor, az emberiség rejtélyeibenjáratos újságíró, és egy geológusnő, aki mind a szárazföldön, mind afúrótornyok fedélzetén egyaránt otthonosan mozog. Benirall ajánlata rendkívülkecsegtető, fejenként ötmillió dollár, ha elhozzák számára a Bermuda-háromszögrejtélyének kulcsát. A kis csapat felkerekedik hát és furcsábbnál furcsábbesemények tanúi lesznek. Tér és idő összegabalyodik, különös látomások gyötrikőket, és persze a jó öreg katonaság is alaposan megkeveri a dolgokat.

Nem kevesebb, mint három részenkeresztül követhetjük nyomon a Háromszög kalandorainak sorsát, mindegyik filmetkülön DVD-re nyomták. Ezért aki azt szeretné, hogy ne úgy érezze magát, mintvalami hetente leadott sorozat elfogyasztása után, javaslom, egyszerre vegye kiaz összes részt a tékákból. Arról nem is beszélve, hogy az egyes filmek hosszáttekintve, nyugodtan mindet rátehették volna egyetlen lemezre.

 

The Triangle—A Bermuda-háromszögrejtélye
2005—amerikai-angol film
Forgalmazó: Független/BudapestFilm
Rendezte: Craig R. Baxley
Főszerepben: Sam Neill, EricStoltz, Catherine Bell,
Lou Diamond Phillips, Bruce Davison,Micahel E. Rodgers


]]>