Az Átjáró Találkozások rendezvénysorozat keretében a Kalandmesterek Ezüst Rendjével közösen egész napos szerepjátéktalálkozót, illetve versenyt szervezünk a Millenáris Parkban, 2005. november 27-én, vasárnap.

Az SF&F Átjáró a fantasztikus irodalom, filmek, művészetek és képregény kedvelőinek indította el 2002-ben rendezvénysorozatát, melyben a magyar rajongók mozifilmek és sorozatok színészeivel, rendezőkkel, magyar és külföldi írókkal, szerkesztőkkel és grafikusokkal találkozhatnak, kiélhetik "játékszenvedélyüket", megtekinthetnek filmeket és mindent megtudhatnak az őket érdeklő területekről. Habár a magazin már megszűnt, a rendezvények megmaradtak, s idén májusban a "átköltöztek" a Millenáris Parkba. A november 27-én a Millenáris Park Fogadó épületében megrendezésre kerülő Tenger Farkasai Találkozó első tagja csupán annak a rendezvény sorozatnak mely 2005. őszén indul, s az Átjáró Találkozások nevet viseli. A rendezvények célja rendszeres szórakozást nyújtani a szerep- és kártyajátékok rajongóinak, képregényolvasóknak, az anime fanatikusok valamint a fantasy és a sci-fi szerelmesei számára egyaránt. Változatos és igényes programjainkat hónapról hónapra szeretnénk megrendezni, minden alkalommal más és más érdeklődési körnek kedveskedve, s ennek jegyében szóljon a november a szerepjáték versenyekről! A MAGUS és Shadowrun versenyeken összesen 25 csapatot mérkőzhet majd meg a legjobbaknak járó medalionokért, mialatt a Két Mágus Kft. rendezésében Kiválasztottak kártyaversenyre és bemutató játékra invitáljuk a gyűjtögetős kártyajátékok kedvelőit. Díszvendégünk lesz John J. Sherwood, kinek a rendezvényen mutatjuk be új M* regényét az Abbit királynőt. A könyv napokkal a boltba kerülés előtt, először a helyszínen lesy látható. Szintén a M.A.G.U.S. rajongók örömére vendégünk lesz Alan O’Connor, akivel a nemrégiben megjelent könyvéről a Csillagvetőről beszélgetünk, Indyra Myles-t pedig a kiadó tervekről és a M.A.G.U.S. jővőjéről faggatjuk. Az író-olvasótalálkozó után mindhárom író dedikálást is tart. A Magyar Anime Társaság filmvetítése mellett a Bujinkan Zanshin Dojo Budapest tart harcművészeti bemutató-t, illetve koncertet ad az InBetween zenekar is.
Bővebb információ:
http://tengerfarkasai.uw.hu

Kapcsolódó anyagok:


]]>