Gabe Amatangelo-t kapta el a GTTV stábja, hogy a Star Wars: The Old Republic játékról faggassák ki – nem túl sok sikerrel. Mintha a Bioware titkolózó üzemmódba váltott volna, néhány új képsoron túl sok újat nem kaptunk a készülő MMO-ról – bár ezek a képsorok tagadhatatlanul izgalmasak. Legutóbb egy olyan bolygót mutattak be, ahol három klasszikus Star Wars helyszín is visszaköszönt: a bolygónak van havas, dzsungeles és lávás része is. A planétát valamilyen ősi faj uralja – sokat nem tudunk meg róluk, mindenesetre tucatnyi sith rohamozza az állásaikat. Ez a bemutató alapvetően a csapatjátékot óhajtotta felvillantani – ami természetesen fontos része lesz a TORnak. A játékban menet közben állítható lesz a nehézség – tudtuk meg a fejlesztőtől, ezáltal is segíteni akarnak a kevésbé hardcore játékosonak, akik valószínűleg tömegével fognak érkezni a Star Wars 4000 éves múltjába. Hogy mikortól, az továbbra is hétpecsétes titok: annál többet, hogy 2011, belőle sem sikerült kihúznia a szaksajtónak. Mint elmondta, egyelőre a „Bioware minőségen” dolgoznak, az eddigi visszajelzések nagyon pozitívak. A megjelenési időponton túl a raiddel kapcsolatos kérdések a leggyakoribbak, illetve a karakterosztályokról is gyakran érdeklődnek a játékosok: ez utóbbiról annyit árult el, hogy 10. szinttől lesznek választhatók fejlesztett osztályok. És most is megerősítették, hogy rengeteg, karakterosztályhoz kapcsolódó sztori van… reméljük, mielőbb meglátjuk.]]>