Az eddig készült összes filmet tartalmazó Star Trek – The Motion Pictures DVD Collection és az Enterprise nemrég megjelent negyedik, utolsó évadjának DVD-kiadása után – mely egyébként jó visszhangot kapott a kritikusoktól – már éppen ideje volt, hogy a Paramount elszánja magát a nagy lépésre: egyetlen pakkba csomagolja a 10 filmet és az öt sorozatot. A The Ultimate Star Trek Collection valóban minden trekker és trekkie álma lehetne: az összesen 212 DVD-n a több mint 700 epizód mellett a filmek dupla DVD-s, Special Edition változatai kaptak helyet a csomagban.
Persze nem valószínű, hogy a gyűjtemény az eladási listák élére kerülne, elvégre 2500 dolláros (~fél millió forintos) ára igencsak riasztó lehet még az amerikai rajongóknak is. Úgy látszik viszont, hogy a Paramountnál odafigyeltek arra, hogy mit igényelnek a trekkerek. A www.startrek.com-on végzett közvélemény-kutatás első eredménye a Star Trek: Borg – Fan Collective nevű válogatás, amely nagy érdeklődésre tarthat számot. A 4 DVD-t tartalmazó kollekcióban a The Next Generation és a Voyager, a trekkerek által legjobbnak ítélt Borg-témájú epizódjai kapnak majd helyet. A korongokon megtalálható extrákról egyelőre nincs hír, de ez nem is meglepő, hiszen a megjelenési dátum 2006. március 7-e. Sajnos, továbbra sem valószínű, hogy Magyarországon bármelyik gyűjtemény forgalomba kerülne.
]]>