Star Citizen – a még fejlesztés alatt álló űrszimulátor immáron 20 millió dollárt szedett össze a játékosok közvetlen finanszírozásában. Mint Chris Roberts, a fejlesztőcsapat vezére elmondta, külön örömöt jelent a számára, hogy egy jeles napon sikerült ezt elérni: az eredeti Wing Commander megjelenésének napján jött össze a szép összeg. Az eredeti cél a gyűjtés elindításakor 2 millió dollár volt – 30 nap alatt azonban ennek a dupláját, több, mint 4 milliót gyűjtöttek össze. A kickstarter-jellegű gyűjtésekhez hasonlóan a készítők mindig igyekeznek kitalálni újabb és újabb célszámokat – amit ha a közösség elér, akkor újabb dolgokkal gazdagodik a játék. Ennek köszönhetően az eredeti terveknél több hajó, több naprendszer, hosszabb egyjátékos kampány kerül a megjelenő játékba. A mostani 20 milliós határátlépéssel egy újabb játékmód fog bekerülni – nem csak az űrállomásokon és platformokon, de a bolygók egy részén is lehet majd FPS jelleggel harcolni. Nem csak a világűrben, hanem a földön is lehet majd harcolni a Star Citizen-ben! Most, hogy ez is összejött, 21.000.000 dollár a következő cél, ha összegyűl, akkor egy újabb játékmechanikával bővül a Star Citizen: a Salvage Mechanic segítségével értékes tárgyakat gyűjthetünk össze, titkok nyomába eredhetünk, felfedhetjük egy ősi faj rejtélyét vagy épp egy teljesen új fajjal vehetjük fel elsőként a kapcsolatot. Az AMD eseményén a csapat egyébként egy vadiúj előzetest is bemutatott – ami immáron nem simán csak egy animáció, hanem teljes egészében a játék motorjával lett generálva. Ütős. http://www.youtube.com/watch?v=S0tLbWv5K60]]>