A Nagy Nyári SF Toplista címmel elindított játékunk második, mozifilmes fordulójának eredményhirdetése sajnos mostanra csúszott – elnézést kérünk érte. Köszönet Chellovecknek, aki kézbevette az irányítást – így összeálltak az eredmények. Hamarosan folytatjuk a játékot – előzetes terveinket megváltoztatva, a Nagy ?szi SF Toplista első fordulója az képregényes, rajzfilmes lesz… ugyanis sokan kérték tőlünk, hogy legyen ilyen is, ne feledkezzünk meg méltatlanul erről a típusú, SF közeli művészetről se. Harrison FordSF Toplistánk mozifilmes fordulójában tarolt a Star Wars: így vagy úgy, de mindenkire nagy hatással volt George Lucas ?roperája, és bár sokan nem tartják sci-finek, tagadhatatlan, hogy rajtahagyta kézjelét a tematikán. A legjobb film A Birodalom visszavág lett; Harrison Ford két aranyéremmel is távozhatott a megmérettetésről: a szavazók szerint ő a legjobb férfi SF színész. és, hiába telt el annyi esztend?, attól még ő a legszexisebb is. Az Emberiség ostobasága is csak a második legnagyobb főgonosz Darth Vader mögött. Sigourney Weaver lett a legjobb SF színésznő a játékban, míg legszexisebbnek Dina Meyer bizonyult.

A részletes eredményhirdetést olvassátok el az SF Toplista oldalán.

]]>