Kezd körvonalazódni, hogy jövőre milyen új tévésorozatokat fognak bemutatni az amerikai tévéadókon – sf témakörben találhatunk jónéhány újdonságot, amik akár lehetnek a következő év Lost-mértékű sikerei is. Többek közt Spielberg is tesz egy újabb kalandozást a tévé világában. 

Steven Spielberg egy egyelőre cím nélküli időutazásos tévésorozatot akar csinálni, a Fox tévécsatornája számára. A második világháború idejében két fizikus felfedezi az időutazás lehetőségét – elhatározzák tehát, hogy a jövőbe – 2007-be – utaznak, hogy a mi időnkből származó információkkal segítsék a háború menetét. Természetesen egy romantikus szál sem maradhat ki a történetből – az egyik fizikus megismerkedik egy nővel, akinek segítségével le tudja küzdeni a két korszak különbségeiből adódó kultúrsokkot. Az idei ősz egyik fő slágere tagadhatatlanul a Heroes – Hősök volt. Bryan Fuller, a sorozat co-executive producere készíthet egy pilotot a Pushing Daisies című sorozathoz: a főszereplő egy olyan férfi, aki pusztán az érintésével támaszthat fel halottakat. Fuller írja a bevezetőrész forgatókönyvét, partnerei az Amerikai szépség producerei, Dan Jinks és Bruce Cohen lesznek – a trió egyébként az Alice csodaországban egy újabb interpretációját is tervbe vette. Nem ő az egyetlen "szuperhősös" alkotó, aki új sorozatot készíthet: a The 4400 alkotója, Scott Peters is új projectbe vághat bele: a Found címet viselő dráma a reinkarnáció körül fog forogni. Az ABC csatorna ezen kívül azonban még két másik sf szériát is be akar mutatni: a Jumperről és a 36th Manről egyelőre a címükön kívül nem lehet semmit sem tudni. A TNT veheti át a Fox 21 csatornától a Grace című sorozatot – az első epizód igen jól teljesített, ennek alapján akarja a TNT folytatni a showt. Az Oscar-díjas Holly Hunter a Grace főszereplője, aki egy Oklahoma Cityben szolgáló megcsömörlött rendőrt alakít. Egy nap azonban egy robbanékony természetű angyal meglátogatja, és lehetőséget kínál neki arra, hogy megváltoztassa az egész életét… A Fox ugyanekkor mégiscsak megmarad a rendőrök és a természetfeletti összekapcsolásánál: a New Amsterdam munkacímen futó tévésorozat egy detektívről szól, aki valójában több száz éves. A CBS sem tétlenkedik sf-fronton: ők egy természetfölötti történetet akarnak képernyőre vinni Barbara Hall, a Joan of Arcadia alkotójától – a főszereplő egy ördögűző lesz, aki félelmetes, hátborzongató jelenségek felderítésére vállalkozik. David Eick, a Battlestar Galactica executive producere sem számíthat unalmas esztendőre: az NBC a The Bionic Woman remakejével támad, meg egy meg nem nevezett időutazós sztorival is.
 

]]>