A Stabilo termékek hazai forgalmazója, a Pirex Kft és aW.I.T.C.H magazin kiadója manga rajzpályázatot hírdet. A pályázat témája: Álmodd meg saját manga hőseidet, majdkészítsd el történetüket egy képregényben.



A nemzetközileg meghirdetett pályázat Magyarországra és amagyar állampolgárokra vonatkozó szabályai:

1.csoport:Művedet alapozd a W.I.T.C.H magazinban látottakra és olvasottakra. Ne kopírozz,ne utánozz, de bizonyítsd be nekünk, hogy igazi W.I.T.C.H. rajongó vagy!Ajánlott életkor 6-14 éves kor.

2.csoport:Mindent, de legalább is sokat tudsz a manga fogalmáról, a fantáziádnak nehezentudsz határt szabni, a kezed siklik a papíron.. Alkoss és nevezz! A lehetőségektárháza szinte végtelen! Ajánlott életkor, 15 év felett.

(Az életkor szerinti csoportbontás csak javaslat. Az annakmegfelelő csoportban pályázni nem kötelező, de háttértudás és technikaifelkészültség ismeretében megfontolandó. A második csoportba elsőssorban magasszínvonalú pályamunkákat várunk, míg az első csoportba elsősorban gyermekekrajzait.)

A pályázat formája:Küldj egy minimum 5, maximum 16 oldalas, A4 vagy A5 méretű pályamunkát. Azoldalak kihasználtsága csak rajtad múlik, de kérünk, hogy műved minden esetbentiszta és átlátható munkát tükrözzön!

A pályázat beküldésihatárideje: 2006 szeptember 30.

Címünk: Pirex Kft1033, Budapest, Szőlőskert köz 7.

A borítékra feltétlenírd rá: „Mangaművész” 1. vagy 2. csoport.

A pályázathoz mellékeld az adatlapodat, melybenszerepeljenek a következő adatok: Az 1. vagy a 2. csoportban szeretnél-eindulni. Olvashatóan (nyomtatott nagybetűkkel) neved, életkorod, értesítésicímed, telefonszámod. Jelöld, hogy pályázatodat szeretnéd-e visszakapni. Apályázatra nemtől és kortól függetlenül bárki jelentkezhet. Minden pályázó csakegy pályamunkát küldhet be. (Csoportos pályázat esetén, a díjon változtatni nemtudunk.) Másolatokat vagy „koppintásokat” nem értékelünk; csak egy, általadmegrajzolt manga képregénnyel lehetsz nyerő. Közszemérmet sértő vagy erőszakosképeket tartalmazó rajzokat nem fogadunk el. A pályázat esetén bármilyentechnika felhasználható (az eszközöket illetően: ceruza, festék, számítógép,stb.) azzal a feltétellel, hogy a beküldött mű eredetisége vizsgálható és adottesetben bizonyítható marad. A pályamunka készülhet fekete-fehérben vagyszínesben, kevert vagy egyedi technológiával, európai vagy japán stílusnakmegfelelően egyaránt, beleértve az olvasási irányt is. (Az európai és a japánstílus keverését nem javasoljuk.)

Csak papíralapú(nyomtatott) pályamunkát áll módunkban elfogadni! Az elektronikus úton, vagyadathordozón beérkezett pályamunkákat a zsűri nem bírálja el!

Zsűrízés: Averseny résztvevői közül 15 pályázatot díjazunk, amelyekből 5 pályamunkát anemzetközi manga szakértőkből álló zsűri fog értékelni. (mindkét csoportesetében) A zsűri döntésével kapcsolatos kifogások nem befolyásolják avégeredményt. Fellebbezésnek helye nincs!

Díjak: 

  1. csoport díjazása: 5000 Ft értékű W.I.T.C.H. könyvcsomag
  2. csoport díjazása: A nyertes egy fő kísérettel (akit ő választ ki, családtag vagy barát, stb.) meghívást kap egy fantasztikus londoni hétvégére 2007 júniusában.

Hazai díjak:(mindkét csoport esetében külön-külön) Az első 5 helyezett munkáit a www.stabilo.hu speciális galériájábankiállítjuk, így ország-világ megcsodálhatja a tehetségüket.

Továbbá: Stabilorajzfelszerelés a Stabilo International Gmbh, hazai képviselőjétől, a PirexKft-től a továbbiakban megjelölt értéknek megfelelően, és egy fantasztikus„Művészképző mesterkurzus: Vízfestmény, lépésről-lépésre” című könyv 2999 Ftértékben, az Egmont kiadó jóvoltából.

1-2. helyezett:25.000 Ft
3. helyezett:20.000 Ft
4. helyezett:15.000 Ft
5-10. helyezett:10.000 Ft
11-15 helyezett:5.000 Ft

A verseny nyerteseit levélben értesítjük, valamint aW.I.T.C.H. magazin 2006 decemberi számában és a www.stabilo.huweboldalon keresztül adunk hírt a verseny végeredményéről. A díjakat 2006december 31-ig postán küldjük el a nyerteseknek. A beérkezett pályamunkákat apályázat lejárta után megőrizzük, de csak külön kérés esetén küldjük visszapostai úton, illetve biztosítunk lehetőséget a személyes átvételre a pályázatlejártát követő 2 hónap után.

További információk: A pályázattal kapcsolatban a www.stabilo.hu és a www.egmont.hu weboldalakon is tájékozódhatsz.Telefonon és e-mailben az alábbi címen és telefonszámon adunk felvilágosítást:munkanapokon 9-16 óra között.

Telefon: Nagy Nóra Réka (06-1) 242-0795/11; 242-0796/11;453-2990/11

E-mailben: nora.nagy@pirex.hu

Jó rajzolást kívánunk!

 

]]>