Még ez év végén hozzálátnak a készítők a Narnia krónikái – Az oroszlán,a boszorkány és a ruhásszekrény című film folytatásának leforgatásához.A film 2007 karácsonyán kerülhet a mozikba. {mosgoogle center} A Caspian herceg elnevezésű folytatás sürgős elkészítése nem csak az első Narnia-rész sikerének meglovaglása miatt fontos a filmet gyártó Walt Disney stúdió és Walden Media vezetői számára. A munkálatok elkezdése azért is folyik rohamtempóban, mert a gyerekszereplők egy év alatt is annyit nőhetnek, hogy a nézők később alig ismernek rájuk, esetleg ki is öregedhetnek a rájuk osztott szerepekből. A kreatív részleg szakemberei természetesen már hozzáláttak a forgatókönyv és a sztori végleges formába öntéséhez. A történetről egyelőre csak annyit tudható, hogy 400 évvel az első film eseményei után játszódik Narniában, ám a Pevensie testvérek életéből csupán egyetlen év telt el. Feladatuk ezúttal az, hogy segítsenek a bajba jutott Caspian hercegen, akit gonosz nagybátyja igyekszik letaszítani Narnia trónjáról. A rendező Andrew Adamson már aláírta szerződését a Disneyvel az újabb Narnia-film megrendezésére (Az úriember neve főleg a Shrek-filmek kapcsán lehet ismerős a mozikedvelők számára). Ezzel kapcsolatban az is kitudódott, hogy az új-zélandi születésű Adamson nyolc számjegyű összeget tesz majd zsebre munkájáért, ami Hollywood legjobban fizetett rendezőinek exkluzív klubjába emeli. Persze ezért a gázsiért alaposan meg is kell dolgoznia, s maga Adamson is kijelentette: mindent megtesz ő és az egész stáb is azért, hogy a készülő film méltó legyen C. S. Lewis 1951-ben született regényéhez. A lécet pedig nem csak a könyv tette magasra, hanem az első rész is: a Narnia Krónikái – Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény ugyanis egy Oscar-díjat (legjobb smink és maszk kategóriában) és több Oscar-jelölést is kapott (legjobb hangkeverés és legjobb speciális effektusok). A feladat tehát adott, a rajongók pedig kíváncsian várják a folytatást.
]]>