Batman-trilógia záródarabjánál kiderülhetett, hogy Christopher Nolan nem akkora nagy rajongója a digitális technológia túlzott használatának: már a forgatásnál is a lehető legminimálisabbra igyekezett szorítani a CGI használatát, és sikerrel állt ellen a stúdió azon törekvésének is, hogy 3D változat készüljön a filmből. Az amerikai mozitulajdonosoknál viszont most még jobban kihúzta a gyufát, mivel előnyben részesíti azokat, akik még megőrizték a „régi” vetítőgépeket. Azok a mozik ugyanis, akik rendelkeznek még 35mm-es és 70mm-es film lejátszására alkalmas vetítőgépekkel, azok két nappal a hivatalos bemutató előtt megkaphatják az Interstellart: ők november 5-én már játszhatják azt. A két napos előny egy ilyen fokozottan várt film kapcsán pedig komoly, dollármilliós előnyt jelenthet azoknak, akik nem szabadultak meg a régi technológiától. A kisebb amerikai moziláncok, mint például a Spotlight Theaters persze nem lelkesek: ezek jellemzően ugyanis nagyon gyorsan átálltak a digitális technológiára, és a régi vetítőgépek előkaparása sem egyszerű a számukra… arról nem is beszélve, hogy ma már nehéz olyan mozigépészt is találniuk, aki egyáltalán működtetni tudja ezeket. A digitális vetítésre való átállás pedig eleve komoly befektetést igényelt a részükről, és most úgy érzik, hogy ennek ellenére arculcsapták őket. Manapság már a forgalmazók sem küldenek filmtekercsen filmeket, mindent digitális formában intéznek. A Paramount vezére, Rob Moore szerint viszont az Interstellar egy remekmű, amit egy olyan rendező készített, aki „imádja a celluloidot, és mi szerettük volna egy pillanatra megmutatni, hogy a celluloid fontos része az örökségünknek”. https://www.youtube.com/watch?v=0vxOhd4qlnA]]>