A könyv, a Csodaidők – Az ogfák vöröse három ember életének és útkeresésének története jó és rossz időben, szeretetben és gyűlöletben, háborúban és békében. Három olyan emberé, akik „csak” élni szeretnének, de a körülmények összjátéka kulcspozíciókba állítja őket. Raana Raas regényét az Animus kiadó jelentette meg 2006 novemberében. 

Ajánló:
A 11 éves Judyt elhagyja az anyja, és addigi környezetétől távol árvaotthonba kerül, a kamasz Yaan apja otthoni diktatúrájából menekülve rossz társaságba keveredik, a jócskán felnőttkorát taposó Giin egy beosztottja pedig gyanús körülmények között meghal – s ez még csak a kezdete az eseményeknek, amelyek aztán lavinaszerűen zúdulnak mindannyiukra. Amit nem tudnak: hogy mindhárman ugyanabba a rejtélyes összeesküvésbe botlanak bele, s ez életük szálait nem csak összekuszálja, hanem egymáshoz is köti, mégpedig sokkal szorosabban, mint ahogy azt – akár már az események sűrűjében is – sejtenék… A Csodaidők világa különös, futurisztikus, gazdag fantáziával megalkotott világ. Sem rosszabb, sem jobb, mint a miénk, csak éppen más. Mi még ugyan nem utazunk naprendszerek között, nem lépdelünk narancsszín gyepen, nem ismerjük a háromdimenziós sakkot vagy a holokapcsolat döbbenetes lehetőségeit, de jól értjük az árvaházban növekvő Judy vágyait, a zsarnoki apa ellen lázadó Yaan indulatát, s Giin, a tekintélyes közösségi és szellemi vezető vívódásait. és ismerősök a családi erőterek is, ismerős a hagyományőrzés fészekmelege, a fiatalok forrófejűsége, a nagypolitika boszorkánykonyhája – vagy éppen a terrorizmus. A Csodaidők nagyregény; egy családé is, egy világé is. észrevétlenül ragad magával sodróerejű cselekményével, fantasztikus lüktetésével.  

]]>