Este van, ki ki nyugalomba…

Valahogy igy kezdodik egy vers. Persze azota ez mar nem ervenyes. Foleg nem a kollegiumon. Jelen pillanatban meg minden nyugodt. Hogy miert?

A palinka meg mindig ott hever a fagyasztoban, szinte erintetlenul. Sajnaljuk meginni, mert nagyon finom es keves van belole. Pechemre/pechunkre senkinel sincs eleg penz, hogy abbol tudjunk venni mast is mint vegyszeres alkoholt, amivel hamarabb ki lehet irtani egy egesz idegen civilizaciot, mint az ember jol erezze magat tole (atszamolva a 600Ftos arkategoriaju pijarol van szo)

Az elobb ket liba megkritizalta a szobankat. Elkezdtek elosszor azt ocsarolni, hogy miert nincsenek a falon szep alatkas/romantikus kepek, majd a padlon miert nincs szonyeg es eleve miert van itt kosz. Baratnonk meg azert nem lesz, mert ebbe a kupiba nem jonnenek be, ahanem inkabb az eloszobaban aludnanak.

Miutan megkerdetem oket, hogy kell e a pakrocom bevagtak a durcit.

Ha kerem, mit akarnak ezek egy fiuszobatol? Oruljenek, hogy havonta takaritunk!!!

Mas. Ma a szocialis eletem elese kozben (ahogy kell egy rendes embertol, aki csak napfelkeltet es napnyugtat csak a kepernyon lat) megfenyegettek. Hogy meg leszek harapva, meg ilyen dolgok.

Hat kerdem enő Normalis az ilyenő?? A szuleim meg csodalkoznak, hogy nem merek emberek koze menni.

Inkabb fozok magamra es megtanulok mosogepet kezelni…

]]>