magyar scifi szerzőket adunk ki angolul. Jó híreink vannak – bekerültünk a második fordulóba! Ez alatt a két hét alatt majd’ minden nap az első helyen végeztünk a napi szavazatok számát tekintve, ez összesítésben több, mint 1600 szavazatot jelent, amivel a második helyhez jutottunk. Főleg annak tükrében jó eredmény ez, hogy az általunk megelőzött versenytársak javarésze több, mint két hetes előnyben volt velünk szemben. A mai naptól kezdve a top10 játékos csap össze egymással: az eddig gyűjtött szavazatok lenullázódnak, és a második menetben a legtöbb szavazatot gyűjtő pályázatot jutalmazzák 1 millió forinttal. Eltökéltek vagyunk, hogy mi nyerjünk – de a győztes a magyar sci-fi lenne, amely lehetőséget kapna az angol nyelvű piacon való bemutatkozásra. A célunk egy angol nyelvre lefordított antológia és regény kiadása: az antológiába meghívjuk a legjobb magyar sci-fi alkotókat, míg a regényt egy nyilvános pályázaton választjuk ki. Az angolra fordított műveket pedig az Amazon rendszerében, e-book formájában terjesztenénk. Ennek az álomnak a megvalósításához viszont szükségünk van minden magyar sci-fi és e-book rajongó segítségére, napi szavazatára. Már így is nagyon sokan mellénk álltak, többek között az Avana Egyesület, az E-könyv olvasók blog, hírt adott rólunk a Moly.hu az SFmag és a Solaria is, valamint különböző Facebook csoportok, például a Star Trek Baráti Társaság és az 501-es Légió – mindenkinek köszönjük a támogatást! Külön köszönjük KIMTE színeiben versenyző Kiss Tamásnak, és persze magának az egyesületnek a támogatását – ők egy olyan e-book kiadót célzó pályázattal indultak, mely megjelenési lehetőséget kívánt biztosítani a tehetséges magyar szerzőknek. Mivel az SFportal E-Book egyik célkitűzése is az, hogy új alkotókat fedezzünk fel, ezért lehetőséget kívánunk biztosítani rendszerünkben a KIMTE által szerkesztett antológiák és regények publikálására. Ez egy olyan megoldás, melynek során Kiss Tamás eredeti pályázatának célkitűzései is teljesülhetnek, ugyanakkor az összefogás révén esélyt ad arra is, hogy magyar juthassanak el az angol nyelvű publikálásig. Ha sikerül tovább erősíteni a magyar sci-fi rajongók összefogását, akkor nagyon-nagyon komoly esélyünk van arra, hogy megnyerjük a pályázatot – ennek pedig elsősorban magyar írók és fordítók lehetnek a nyertesei. De hogy még izgalmasabbá tegyük a pályázatot, saját nyereményjátékot is hirdetünk: az augusztus 6-18 között szavazók körében egy wifis Amazon Kindle e-könyv olvasót sorsolunk ki! Amikor szavazol, akkor készíts egy, az alábbihoz hasonló screenshotot (a PrintScreen vagy PrtScn gombbal), úgy, hogy látszódjon rajta a „A szavazat leadása sikeresen megtörtént”-szöveg, illetve a dátum, időpont a képernyő jobb alsó sarkába.   Ezt küldd el a jatek@sfportal.hu címre minden egyes alkalommal, amikor szavazol. Szavazni naponta egy alkalommal lehet, minden egyes szavazat egy újabb esély arra, hogy nyerjünk – és arra is, hogy Te nyerjél! Ha minden nap szavazol, az több, mint tízszeres esélyt jelent! Sőt, ha a szavazataitok hatására megnyerjük a Valóraváltó pályázatot, akkor nem egy, hanem KÉT darab Amazon Kindle-t fogunk kisorsolni! Tehát: kérünk minden sci-fi rajongót, szavazzon naponta egy alkalommal a Facebookon, az alábbi linken Miyazaki Jun, az SFportal főszerkesztőjének neve alatt futó pályázatra!  

BUDAPEST BANK – VALÓRAVÁLTÓ – AZ SFPORTAL PÁLYÁZATA

]]>