M. NightShyamalan író-rendező (A falu, Jelek, A sebezhetetlen, Hatodik érzék) új filmet készített.Kicsit misztikus, kicsit thriller, kicsit kaland. Mindenestre elég érdekesnekígérkezik a története, ráadásul a fent említett filmeket ismerve, valószínűlegizgalmasan, jól fogja adagolni nekünk a feszültséget a Miszter..



Hol volt, hol nemvolt, volt egyszer egy ember. Ez az ember (Paul Giamatti) nem volt nagyhős, egyszerű, hétköznapi ember volt. Házmesterként tevékenykedett, békésentengette mindennapjait. Ám egyszer eljött az ő ideje és hősies cselekedetethajtott végre: kiment a vízből egy szép és fiatal nőt (Bryce Dallas Howard),aki addig egy úszómedence alatt tengette mindennapjait, mindenféle titkosjáratokban. Ám hamarosan kiderül, hogy ez a hölgy nem evilági teremtmény, egyigazi gyerekmese szereplője, ráadásul mindenáron szeretne ebbe a mesevilágba -otthonába – visszajutni. A házmesterünk és a többi lakó természetesen segítenipróbál, de itt még nincs vége a furcsaságoknak. Kiderül, hogy ők valamennyienannak a mesevilágnak a szülöttei, oda tartoznak, oda valók. és megjelennek azellenfelek is, borzasztó lények, akik természetesen azon vannak, hogy a lány nejusson vissza a meseföldre.
Mit tehet egyházmester, aki hirtelen egy mese közepén találja magát?
Kiderül a filmből.
 

Hazai bemutató  2006. szeptember 07.

Hivataloshonlap: Lady in thewater
 

Rendező és forgatókönyv író:
M. Night Shyamalan

Operatőr:
Christopher Doyle

Vágó:
Barbara Tulliver

Zene:
James Newton Howard

Szereplők:
Paul Giamatti,
Bryce DallasHoward,
Freddy Rodriguez,
Jeffrey Wright,
Bob Balaban

 

]]>