Végre van ismét 1 kis kedvem az élethez.

Jövő 7végén ismét találkozhatom a régi haverokkal,barátnőkkel ráadásul új arcokakal is megismerhetek

De az embereken, akikkel elektronikus úton tartom a kapcsolatokon még mindig nem tudok kiigazodni.

A napokban 1 sakkpartnerem,akit véletlenül sikerült bemattolnom,erre az üzenetre:

Sajnálom …

Azt válaszolta,hogy :


A küldött sajnálomért nekem mindig haver leszel
Köszi”
 

(ha hinni lehet az Infolapának,akkor 68 éves az illető)
Pedig ez alapértelmezettdolog,hogy megpróbáljam enyhíteni a vereséget ezzel a szóval.

Mindenkinek elküldöm,de nagyon kevés ember törődik az ilyen gesztusokkal.
Az meg bosszant,hogy mikor kikapok,s elküldöm a :
Gartulálok!!!
szót,csak minden 5.-ik személy veszi a fáradságot,s köszöni meg.
Másik dolog pedig ezen oldalon történtek miatt.
Magassak lennének az elvárásiam akkor,ha a feltett kérdésre nem kapok választ,s mikor megemlítem azt,hogy nem válaszolnak,s ezentúl tőlem ne várják,hogy “segítsem” az oldal jobbá tételét,akkor azt kapom,hogy nem kell megsértődni.
Hiszen engem arra tanítottak,ha valamit nem tudok,akkor arra kérdezzek rá.
Hihetetlen a szememben,hogy az oldal sokkal többet nyújt most,mint régen,de az extra dolgokat gyakorlatilag senki sem használja!

(nem lennék a szerkesztők bőrében,-  mikor látják – minden igyekezetük ellenére is a lehetőségeket nem használjuk ki, pedig olyan dolgokat is beépítettek, amikre nem is gondoltunk/javasoltunk. Bízom abban,hogy változik a helyzet.)

]]>