Zalaegerszegen 2006 október 28-án(szombati nap) kerül megrendezésre az I. FEELINGFLASH KUPAszerepjáték verseny, a Feelingflash hobbifilmes csapat  támogatásval, a zalaegerszegi Dagadt Denevér szerepjátékklub rendezésében. A verseny MAGUS d100-as rendszerben lesz lebonyolítva. (AD&D verseny megrendezése szeptember 30-áig dől el.)

1886}

A modult már több szerepjáték táborra történeteketírt csapat készíti, amely csapat az egész ország területéről származó embrekbőláll. A mesélők ebből a csapatból és a hozzájuk csatlakozó“veteránok” közzül kerülnek ki.
 

 A karakterek szintje és a karakteralkotásspecialitásai még meghatározásalatt vannak.
A verseny alatt használható szabálykönyvekhamarosan fel lesznek sorolva.

4-5 fős csapatok jelentkezésétvárjuk, az egyénileg nevezők közös csapatba vagy csonka csapatokhoz kerülnek, feltöltveígy a létszámot.
 

A verseny részvételi díja, klubtagoknak 1000Ft, a többi kalandozónak 1500Ft.

Befizetés személyesen a zalaegerszegi klubban lehetséges, átutalással az10103379-06215151-00000003 számlaszámra.
A Budapest Banknál befizetéssel ugyanerre a számlaszámra.
Rózsaszín postai csekken a Hardi Péter, 8900 Zalaegerszeg, Pálóczi H. Á. út5 címre lehet küldeni.
A megjegyzés rovatba befizető(k) nevét tüntessétek fel!!!

Befizetésihatáridő október 15.

 

Szállás: Teleki Blanka Székhelykollégium 8900 Zalaegerszeg, Göcsej út 16.vagy Munkácsy Mihály Tagkollégium Zalaegerszeg, Puskás T. út 2.

Péntek estére és/vagy szombat estére is lehet szállást igényelni, ami 1500Ft/fő/éj.
 

Helyszín: HEMO (Zalaegerszegi Helyőrségi Klub) Ady út 1.

A legjobb történetmegoldó csapatot, a játékukkal a legnagyobb élménytnyújtó csapatot és a karakterüket leghűebben eljátszó 3 játékost szeretnénkjutalmazni. Ezen kívül pár tréfás díj is kiosztásra kerül (a mesélőket isbeleértve).

A díjak odaítélésében, a KM-eken kívül, pontozóbírók fognak részt venni.

Itt szeretném meg köszönni a Tuan kiadónak a támogatását, amit a díjak beszerzésénél adott.

 

A helyszínen lehetőség lesz szabálykönyvek, regények, kiegészítőkvásárlására.
Az érdeklődőknek a szerepjáték, társas és kártyajátékok kipróbálására.

érdeklődni a sneer@freemail.hu -nlehet illetve az alábbi honlapokon válaszolok a kérdésekre:

www.rpgportal.hu  (azaz itt a hozzászólásokban)

www.kalandozok.hu

www.feelingflash.hu

 

]]>